آیا دیه ازکارافتادگی پرداخت می شود؟

 با سلام وعرض ادب جناب وکیل! من فامیل شما را نمیدانم. لطفا پاسخ تقریبی این سوالات را بفرمایید و اینکه پرونده من ۶درصد مانده و تقریبا بسته شده اما پزشکی قانونی گفت با جراحات و آسیب های بعدی نامه به دادگاه میدیم دوباره به جریان بیفته که از بیمه کوثر سوال کردم گفت هر زمان نامه از پزشکی قانونی آوردی بیا تادیه را پرداخت کنیم و میخواهم بدانم این بیماری‌ها نقص عضو و ازکارافتادگی هم دارد؟

 حدودا ۸ مورد اصلی بروز کرده و من در کمیسیون تنها نباید باشم چون متل اول حقم را میخورند. اگر شما وقت دارین این پرونده را قبول کنید و سرنرخ کنار می آیم مشکلی نیست. فقط من حقم را بطور کامل میخواهم بگیرم اگه حقم روبان خیلی میشه و در ضمن غرامت هم دارد؟  میخواهم وکیل از تمام حقم دفاع کنه چون من دیگه با لگن شکسته و پای جوشی و مریضی روانی نمی توانم کار کنم .امیدم به خدا و خدا و همین مقدار پول است والا باید کرد تو بهزیستی زندگی کنم. پدر و مادر که رفتند، برادرانم مثل گرگ  ورودبه هستند. منتظرند چی بشه بعدش خودم روناک میکنند؟! خلاصه مثل برادر بزرگتر وکالت را به عهده بگیرید ضرر نمیکنید.منتظر خبرتان هستم و یک جگه بندی بفرمایید: من بیماری پارکینسون و اختلالات دوقطبی هم دارم؟!  با مدرک بستری ابن سینا که نگاه به برش شما میکنه چون میگن دیه سنگینی دارد و ازکارافتادگی شامل میشوم. من از شما میخواهم جواب این متن را بدهید  تا تماس بگیرم مفصل صحبت کنیم یا حق ممنون؟

شما اگر بیمه تامین اجتماعی داشته باشید می توانید برای ازکارافتادگی اقدام کنید وگرنه ما در قوانین دیه چیزی به نام ازکارافتادگی نداریم. الان وکیل برای کجا می خواهید ؟ برای پزشکی قانونی و یا برای دادگاه و یا برای جای دیگر.دقیق بگویید تا ببینم می توان کاری کرد.

جدیدتر قدیمی تر