اعتراض به کروکی افسر راهنمایی و رانندگی

 سلام وقتتان بخیر! ببخشید نت نداشتم ودرحال حاضر نمیتوانم بدون کمک حتی راه برم. من 4 روز پیش تصادف کردم که دلیل مقصر اعلام  کردن من توسط افسر، گردش به راست و برخورد ماشین عقبی ام به درب سمت شاگرد بود. حالا دلیل گردش به راست یهویی من این بود که تقریبا 55 تا سرعتم بود که از بریدگی وسط بلوار که برای عابر پیاده هست موتوری زن مرد و یک بچه یهویی اومد وارد خیابان شد و منم چون نزنم به اون 3 نفر مجبور شدم گردش به راست کنم.

الان به نظرتان چکار انجام بدهم به مشکل و دردسر الکی نیفتم. من مشکلی ندارم و از بیمه استفاده شود. ماشین مزدا که باهاش تصادف کردم اما میخواستم بدانم اگر برای کروکی افسر اعتراض کنم مشکلی بوجود نمی آید؟! و یا اینکه می توانم خودم هم استفاده کنم از بیمه برای درمان و...من 4 روز خانه افتادم و حقیقت کسی را ندارم و با یک بچه زندگی می کنم و درآمدم از اسنپ بود که الان ماشین پارکینگ است و خودم هم  خانه افتادم و بخدا پول دارو هم ندارم.

پای چپم شب اول گزگز میکرد . درد داشتم . روز دوم کامل بی حس شده از ناحیه لگن تا زانو، کامل خالی میکنه پایم و نمی توانم روی زمین بگذارم پامو.بدنمم  بالای 12 جا کبودی و کوفتگی زخم برداشته است. بیمارستان آمار غلط دادند بهم و من هم پیگیرنشدم و گیج و مبهوت بودم و بدنم گرم بود. امروز میگه اگر اعتراض داری 1 میلیون و 600 آماده کن شنبه دادسرا بیا واریز کن حساب نمیدانم چی چی؟!  تا برای اعتراض مجدد افسر کروکی و..؟! حالا شما چی صلاح میدونید؟! اگر اعتراض نکنم آن بنده خدا هم از بیمه من بخواهد کوپن بکند . آیا میتوانم با مقصر بودنم از بیمه برای درمانم استفاده کنم. ممنون میشم اگه شمارمو بگذارم یک پیام بدید بتوانم راحت تر مشورت کنم باهاتون  و در مورد هزینه حق کارشناسی وکالت تونم اوکی کنیمش؟

در پاسخ به سوال شما باید بگویم که بهتر است که اعتراض نکنید چون فایده ندارد. وقتی شما تغییر مسیر داده ه اید،  ربطی به این ندارد که شما می خواستید با آن بندگان خود تصادف نکنید. می‌توانید از بیمه خودتان برای دریافت دیه از پزشکی قانونی یا موارد مشابه استفاده کنید مشکلی ندارد. به نظر من کوپن خود را به ایشان بدهید و خودتان هم میتوانید استفاده کنید. مشکل خاصی ندارد فقط سریعاً به پزشکی قانونی مراجعه کرده و کوکی حادثه تشکیل پرونده دهیم این کار را از طریق کلانتری انجام دهید. اگر نیاز به وکیل برای دریافت دیه داشتید ما در خدمتیم.


جدیدتر قدیمی تر