به ما زنگ نزنید . فقط پیام بگذارید. ما با شما تماس می گیریم.

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122  در  ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را  تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شکایت برای شب کاری

 سلام خوب هستین ! سوالی داشتم محضرتون فردا مزاحم میشم ؟ من از سال ۹۴ الی ۱۴۰۰در شرکت آناتا مشغول بودم . در اعتراض به حق و حقوق اخراجم کردند . امسال شکایت کردم . بابت حق شیفت و چهل دقیقه کسری کار بابت ناهار و پاره ای مسائل . شب کاری بنده رو انکار میکنند در اداره کار ! تو جلسه هیات تشخیص نوشتند مدارکی برای شب کاری ارائه ننمود در حالی که همین الان در تلگرام کانال مارشمالو آناتا لیست اسامی جدید و قدیم موجود است . از یک طرف همکاران شاهد هستند از طرف دیگر دستگاه حضور غیاب در شرکت بود من واقعا برای اداره ی کار متاسفم . اینا منو پارسال در حالی که تا آخر آذر قرارداد داشتم آخر مهر اخراج کردند و من چون آگاهی نداشتم تسویه کردم. اگه اون موقع شکایت کرده بودم علاوه بر حق شیفت اینا غرامت اخراج رو هم میگرفتم . الان دوستانم قبل من دو مورد موفق شدند تا دیوان پیش برند و دویست میلیون بگیرند. از یک طرف اینا حقوق رو هم درست نمی دادند . من فیش واریز هایم در آورده ام اگر نشون بدم متوجه تفاوت ها میشین. من به عنوان کارگر شش ساله پارسال سه و هفتصد حقوق پایه ام بود با اضافه شش و دویست میشده است. در حالی که در لیست بیمه دستمزد کاذب هفت میلیون و صد برام رد کرده اند . من اعتراض هم نوشتم منتظر تاریخ جلسه حل اختلاف هستم ولی چون تجربه ی لازم رو ندارم در برخی موارد راه رو اشتباه میرم . یک شکایت دیگر هم به یک شرکت کرده ام که قراردادی با بنده امضا نکرده بود که  اونم توضیح میدم خدمتتون . و بنده را هفدهم دی به خاطر اینکه عیدی پایان کار ندهند اخراج کردند ؟ 

باید درخواست بازرسی دهید از سیستم حضور و غیاب اگر خودتان پرینت حضور و غیاب را ندارید. اگر در قرارداد تان مبلغ دقیق نوشته نشده است باید فیش با مهر و امضاء ارائه کنید وگرنه لیست بیمه یا قرارداد ملاک قرار می گیرد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402