شکایت برای دریافت بیمه بیکاری به دیوان عدالت اداری

 سلام وقتتون بخیر. من از تاریخ ۱ مهر بیکار شدم و بعد از کلی داستان اصلاح حقوق و  ... پیامک آمد که بیمه بیکاری شما اوکی شده. یه روز بعدش زنگ زدن و گفتن شما به علت اینکه عضو هیئت مدیره یک شرکت هستی بیمه ات قطع شده است. میخواستم ببینم من چه کاری میتونم بکنم؟ آیا امکانش هست که به دیوان عدالت اداری شکایت بکنم؟

سهامدار نیستم. ببخشید در مورد فرآیند شکایت میتونم از شما راهنمایی بگیرم؟ به چه صورتی است و چه مدارکی میخواد و ...؟ ممنون میشوم اگر بتونید راهنماییم بفرمایید؟

شما باید یک دادخواست مناسب برای دیوان عدالت اداری بنویسید. اگر از کسی برای نوشتن دادخواست کمک بگیرید بهتر است. در دادخواست باید مشکلات پیش آمده را از ذکر کنید بر اساس قوانین مربوطه درخواست پرداخت بیمه بیکاری داشته باشید و منتظر باشید تا جواب دادخواست تان از طریق سامانه صنایع دیوان عدالت اداری به شما ابلاغ شود. اگر برگه فیزیکی از تامین اجتماعی دارید که بیمه بیکاری شما را پرداخت نمی کنند آن را نیز ضمیمه کنید. بهتر است سابقه بیمه تان را هم اضافه کنید. نامه عدم نیاز شرکت و مدارکی که نشان دهد مستحق دریافت مقرری بیمه بیکاری می باشید را نیز ضمیمه کنید.


جدیدتر قدیمی تر