آیا کارت ایثار تاثیری در بازنشستگی تامین اجتماعی دارد؟

 سلام بزرگوار خسته نباشید! ببخشید این وقت شب مزاحم میشوم. لطفا بنده را در مورد بیمه تامین اجتماعی راهنمایی فرمایید تا بتوانم با کارت ایثار ارتش که حدودا ۲۰ ماه خدمت سربازی را در جبهه بودم و اقدام به گرفتن کارت ایثار جدید نمودم و حدود ۱۸ سال هم بیمه تامین اجتماعی اجباری دارم‌ و الان هم  دو سال است که بیمه اختیاری رد میکنم. ضمنا سوالم این است که میشه با کارت ایثار که در سال ۶۵ در جبهه بودم و کارت ایثار قدیمی هم گرفتم بازنشسته شوم و یا طبق بخشنامه های جدید حقوق به بنده تعلق میگیرد؟ ممنون میشوم وکالت اینجانب را قبول فرمایید؟

ابتدا باید بگویید چند ساله هستید تا بگویم که آیا می توانید بازنشسته شوید یا نه؟ شما از طریق دو شماره با من تماس می گیرید. لطفاً فقط از طریق این یک شماره تماس بگیرید. کارت ایثار، از نظر تامین اجتماعی اهمیت خاصی ندارد ولی از نظر ارگانهای دولتی دیگر اهمیت دارد.


2 نظرات

  1. با عرض سلام احتراما بنده برادر شهید و در سال ۱۳۶۱ داوطلبانه بمدت سه ماه،نوزده روز منطقه جنگی دارم و در خدمت سربازی سالهای ۱۳۶۳،۱۳۶۴ بمدت بیست ماه،بیست و دو روز متطقه جنگی دارم فقط در زمان کار یک گروه تشویقی دادند در سال ۱۳۹۵ بازنشسته شدم و حتی جهت خرید خدمت سربازی در سال ۱۳۹۳/۳/۳ مبلغ سه میلیون و چهارصد هزار تومان قسطی بحساب تامین اجتماعی واریز کردم پسرم متاهل دارای یک فرزند و مستاجر با ندرک تحصیلی فوق دیپلم برق از سال ۱۳۹۳ بعنوان راننده استیجاری تابحال کار میکند هر چقدر در خواست تبدیل وضیعت میکنیم قبول نمی کنند ولی آبدارچی و نکهبان ها تبدیل وضیعت کرده حال بنده نمی دانم علت آنکه خودم در شرکت توزیع برق آذربایجانغربی شهرستان خوی سی سال خدمت کردم پسر در همان شرکت راننده استیجاری میکند آیا مگر قانون نیست فرزند بجاری پدر لذا پسرم با حقوقی که میگیرد بیشترش هزینه خود رو لاستیک،بیمه و تعنیرات و غیره میشود بخصوص مستاجر بودن برایش خیلی فشار میآورد لذا خواهشمتدم دستور فرمائید اقدام قانونی را انجام دهند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سلام. سایت را اشتباه گرفته اید. اینجا سایت مشاوره و وکالت است.

      حذف
جدیدتر قدیمی تر