شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شکایت از رای اداره کار به دیوان عدالت اداری

 ص . ح : با سلام ! کارگری مشکل خود را اینچنین بیان نموده، راهنمایی بفرمایید: از سال 1374 تا 1378 به عنوان اپراتور، روزانه حداقل 12 ساعت در چند دفتر که همگی پیمانکاری محسوب می شده و قرارداد پیمانکاری با کارفرمای اصلی(شرکت دولتی) به صورت مقاطعه کار و مقاطعه دهنده منعقد نموده بودند (2 سال یک دفتر- 1 سال دفتر دیگر و 8 ماه هم دفتر سوم) کار کرده ام. در قرارداد آنها رعایت قوانین کار و تامین اجتماعی از سوی پیمانکار  نسبت به کارکنان خود تصریح شده است. من با یک اپراتور دیگر و پیمانکار جمعاً سه نفر بودیم که ما دو نفر فقط کار می کردیم. حقوق را به صورت دستی می گرفتم و هیچ مدرکی به جز یک گواهی اشتغال بکار برای اثبات ادعای خود نداشتم. 

در سال 1390 علیه 2 پیمانکار جداگانه در مورد نپرداختن حق بیمه و سایر مزایا شکایت کردم، اما در هر دو شعبه هیئت تشخیص، علی رغم داشتن تاییدیه کتبی اشتغال بکار در ایام موصوف از کارفرمای اصلی (شرکت دولتی) که ناظرین آنها بازرسی دفاتر را انجام می دادند و نیز با وجود اقرار صریح یکی از پیمانکاران و اقرار نماینده شرکت دولتی در جلسه هیئت تشخیص و درج این اقرار در دفاتر و فرم های مربوطه، متاسفانه رای به ضررم صادر شد. هر چه گفتم، رئیس هیئت می گفت می دانم حق با تو است اما من مدرک بانکی و لیست حضور و غیاب و چیزهای دیگر می خواهم.  یکی از اعضای هیئت تشخیص ( فکر کنم نماینده کارگران بود ) هم گفت که اعتراض هم بکنی در حل اختلاف هم رد می شود و مرا منصرف از پیگیری و ادامه شکایت نمود. رای هم قطعی شده است. خلاصه، الان با گذشت سال ها مانده ام چه کنم و چطوری حداقل، سوابق بیمه ام را زنده کنم ؟ چون در اصل، کار ما برای ارائه بخشی از خدمات شرکت دولتی به مردم بود و آنها هم طبق قرارداد خودشان با پیمانکار تعهداتی دارند، آیا می توانم علیه کارفرمای اصلی دولتی به دلیلی کوتاهی و نظارت ضعیف بر رعایت قانون کار و تامین اجتماعی و عدم گزارش به موقع ناظرین و عدم کنترل پرداختی های پیمانکار به کارگران و سایر موارد شکایت کنم و حق بیمه و... را اینها بپردازند ( با فرض همکاری با من) و آنها بعداً به پیمانکار مراجعه کنند که چرا قوانین کار و تامین اجتماعی را نسبت به کارکنان خود رعایت نکردی و از وی بگیرند ؟ چه راه دیگری وجود دارد ؟ با تشکر ؟ به نظر من به دیوان عدالت اداری بر علیه کارفرمای اصلی شکایت کنید . موضوع شکایت هم باید این باشد که چرا با وجود عدم ارائه مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط پیمانکارهای مختلف ، مبلغ قرارداد را به آنها پرداخت نموده است . به نظرم این تنها راهی است که به نتیجه می رسید . 

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی