شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شکایت از کارفرما

 راحیل : سلام استاد بزرگوار !وقتتان بخیر ! این کپی صورتجلسه هیات حل اختلاف را امروز گرفتم .اظهارنامه هم نوشتند برایم و بردم خدمات الکترونیک قضایی ثبت کردند که بفرستند برای کارفرمایم . خوب برایم نوشتند؟ ممنون می شوم با توضیحات مفید و عالیتون مثل همیشه راجع این اقرارنامه ای که از کارفرمایم گرفتند من را راهنمایی کنید ؟! اشکال ندارد جمله سفید امضا یا ضمانت حسن انجام کار در متن نیست ؟

من دیروز حکمم را اجرا گذاشتم از طریق خدمات الکترونیک قضایی و امروز پیامک آمده که به دادگاه ارجاع شده است . حال باید فردا مراجعه کنم و درخواست اجرا کنم . موضوع اینکه اعتراض کارفرمایم در دیوان عدالت بنا بر توقیف حکم خیلی نگرانم کرده است یعنی تو این دوهفته ای که از من مهلت خواست که طلبم را بدهد و دروغ گفت نداد و کارهای اعتراضش برای توقف حکم را انجام داد . الان که زمان اجرای حکم من است آیا متوقف می شود ؟ چقدر زمان می‌برد تا کارفرما با مدارک و دروغهایش توقف رای من را بگیرد ؟

ایشان شرکت همکار استاندارد هست ، من را در بخش بازرسی آسانسورش گذاشت  ، دو ماه بعد شرکتش بدلیل عدم توافقی که بین کارفرمای من و شرکت مادر که در یک شهر دیگر  است و کارفرمای من نمایندگی گرفت تعلیق شد و چون اسم شرکت شهرستان که کارفرمای من نمایندگی اش را برای خودش گرفت با شرکت خودش یکی نیست ،حال ادعا می کند که چرا از من شکایت کردی ؟ در صورتی که تمامی این بخش ها و شعبه ها مال خودش است منتها با دوتا اسم شرکت متفاوت ؟

و بمن می گوید شما نیروی اونجا بودی باید می‌رفتی از مدیر عامل شهرستانی شکایت می کردی ، درحالی که منو مانند مهره شطرنج جابجا می کرد و اون شرکت فقط دوماه فعالیت داشت و من برایشان کارکردم  و بعدش چون جا و مکانش همه در یک واحد ساختمانی بود برایش کار کردم و ماه آخری که من تو شرکتش بودم مجددا شرکت بازرسی آسانسورش باز شد منتها بخاطری که می ترسید یکی از بازرسها رو نماینده شرکت آسانسور کرد و من مجددا یکماه براشون کارکردم ؟ حال ادعا می کند که تو باید از نماینده شرکت آسانسور شکایت می کردی نه من ! حقوق من طبق پرینت بانکی از شرکت آزمایشگاهی خودش پرداخت می شده است ، ایشان طرف حساب من بودند ، منتها چون نیرو نداشت بمن گفت کارهای تمامی بخش های من را انجام بدهد ، و من برای دو بخش هم آزمایشگاه و هم بازرسی  ، خدایی و وجدانی تمام وقت هر روز کار کردم . حال بخاطری که موقعیت شرکت آزمایشگاهی خودش با رای من به خطر می افتد هر چی مدارک از من داشته که در بخش بازرسی دوماه کار می کردم را جهت اعتراض به دیوان برده است . ممنون می شوم راهنمایی ام کنید ؟

1.     درست نوشته اند . مشکلی ندارد .

2.     یک روز زود است ولی بعد از چند روز مراجعه کنید و از قاضی اجرای احکام ، اجرائیه بگیرید .

3.     بعید است دیوان عدالت اداری رائی مبنی بر توقف فوری حکم بدهد .

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی