دریافت نامه عدم نیاز از کارفرما

 نورالدین حسن پور : با سلام و عرض ادب ! بدینوسیله پیرو مکاتبات قبلی مبنی بر اشتغال اینجانب به عنوان راننده استیجاری در مخابرات و عدم پرداخت حقوق و مزایای قانون کار توسط شرکت پیمانکاری ( فقط بیمه تامین اجتماعی توسط شرکت پیمانکاری پرداخت می شود) اینجانب به صورت تلفنی با نماینده شرکت صحبت کردم و گفتم حالا که شرکت حقوق و مزایای قانون کار را به من پرداخت نمی کند و با توجه به اینکه بنده 57  سال سن و 11 سال سابقه پرداخت بیمه تامین اجتماعی دارم ، لطفی بکنید و نامه عدم نیاز و یا اخراجی به بنده بدهید تا بدینوسیله بتوانم از بیمه بیکاری استفاده نمایم . نماینده شرکت گفتند که اگر نمی خواهی با این شرایط کار کنی ، باید به اداره کار دادخواست بدهی تا شرکت بعد از اینکه از شما برگه تسویه حساب کامل دریافت کرد ، نامه عدم نیاز به اداره کار بدهد تا شما بتوانید از بیمه بیکاری استفاده بکنید . لذا سوال بنده از جنابعالی این است که آیا بنده در دادخواستی که به اداره کار می دهم درخواست بازگشت بکار بدهم یا درخواست دریافت حقوق ومزایا ؟ و آیا تسویه حساب کامل به شرکت بدهم تا شرکت هم نامه عدم نیاز به من بدهد یا نه ؟؟ قبلا از زحمات شما سپاسگزارم  ؟

1.     نامه عدم نیاز باید توسط شرکت داده شود و نیاز به شکایت به اداره کار نیست . اصلا بابت چه موضوعی می خواهید به اداره کار شکایت کنید.

2.     باید با آنها تسویه کنید و نامه عدم نیاز بگیرید.

نظرات