مدارک بیمه بیکاری

 elham : بنده داراي 7 سال سابقه كاري و بيمه در دو شركت و متاهل مي باشم . در شركت اخير داري يك سال و نيم سابقه كار و بيمه مي باشم . تاريخ 1397/12/29 پايان قرارداد بنده مي باشد و شركت اعلام كرده كه قصد ادامه همكاري ندارد . بنده از منابع انساني شركت درخواست نامه عدم نياز داشتم كه ايشان اعلام كردند كه اين نامه براي شركت دردسر دارد و از دادن اين نامه امتناع كردند . بنده قرارداد يكسال اخيرم را هم در اين شركت در اختيار دارم كه قرارداد داراي مهر شركت و امضا كارفرما مي باشد ولي قرارداد در سربرگ شركت نمي باشد و همراه امضا كارفرما نام كارفرما قيد نشده ولي در متن قرارداد نام كارفرما قيد شده است .

 ممنون مي شوم در اين خصوص بنده را راهنمايي كنيد. بنده مي دانم كه اگر مداركم كامل باشد با مراجعه به كاريابي هايي كه اداره كار معرفي نمودند مي توانم به راحتي بيمه بيكاري دريافت كنم و هم براي خودم و هم براي شركت دردسر نشود حال سوال بنده اين است ارسال اين مدارك توسط كاريابي چه كساني اين مدارك را ملاحظه مي كنند . چون بنده به واسطه موقعيتم در شركت سربرگ و مهر در اختيار دارم و مي توانم نامه عدم نياز را تنظيم كنم . ممنون مي شوم راهنمايي بفرماييد ؟

1.     احتمالا در شهرستان تشریف دارید نه تهران ! این موضوع در ان مرحله ربطی به کاریابی ندارد. شما باید با نامه عدم نیاز به تامین اجتماعی مراجعه کنید . بازرسی حضور و غیاب از خانه شما هم توسط تامین اجتماعی انجام می شود .

2.     در کاریابی باید حضور بزنید و کاریابی تائیدیه حضور شما را به اداره کار و تامین اجتماعی می فرستد . مدرک عدم نیاز شما صرفا توسط واحد فنی شعبه تامین اجتماعی بررسی می شود .

جدیدتر قدیمی تر