شکایت از کارفرما

 مهدی رضایی : من در یک مجموعه خیلی کوچک از 14مهر 97 مشغول بکار بودم و تا 14 اردیبهشت 98  برای آنها فعالیت می کردم . البته کار بصورت آنلاین بود و من طراح گرافیک بودم . قرارداد تایپ شده با امضای طرفین موجود هست با تمامی ماده قانون های وزارت کار(ولی درون سربرگ نیست و مهر ندارد) .

مجموعه دیگر در آدرس فعلی نیست و محل فیزیکی مشخص ندارد . موضوع شکایات :

1.     عدم پرداخت بیمه در تمامی مدت فعالیت

2.     عدم پرداخت سنوات

3.     پرداخت فقط 350 هزار تومان از مبلغ عیدی

4.     باقی مانده 650 هزار تومان از مبلغ حقوق فروردین

5.     و تسویه حقوق اردیبهشت ماه 1398  لازم بذکر است بدلیل پیگیری های زیاد و عدم پاسخگویی کارفرما و بعلت اینکه مجموعه دیگر دفتری نداشت تمامی مکاتبات بصورت آنلاین بوده و دسترسی دیگری نداشتم . پس از عدم پرداخت کامل حقوق فروردین بنده بازهم به وعده کارفرما تا فرردین صبر کردم ، پرداخت نشد و دیگر پاسخگو هم نبودند. هم خودشان هم همسرشان (که از نیروهای این مجموعه بودند). بدلیل اینکه فایل های آنها را تا 14اردیبهشت تحویل داده بودم تا آن زمان خبری ازشان نبود و روز 14ام پیگیر ادامه آنها شدند که اعلام کردم همکاری نمی کنم و هارد اطلاعاتی فایلها آنها نیز دست بنده ماند و تحویل ندادم . ممنون می شوم کمکم کنید که به چه صورت حق قانونی خودم را بگیرم  ؟

به اداره کار منطقه مربوطه به اولین مکان فیزیکی آنها مراجعه کرده و شکایت کنید . قراردادتان و پرینت با مهر و امضای بانک از حساب تان که به آن پول ریخته شده است را نیز ضمیمه کنید . اگر مدرک مکتوب دیگری دارید که کارکردتان را نشان دهید نیز ارائه کنید. بابت بیمه ، سنوات ، عیدی ، حق اولاد ، بن خواروبار ، حق مسکن و حداقل حقوق نیز شکایت کنید .

نظرات