بازپس گیری سفته از کارفرما

 سمیه : با سلام و سپاس از حسن نظرتان !  چهار سال پیش در حالیکه مشغول انجام کارهای استفاده از بیمه بیکاری بودم اداره کار من را برای کار فرستاد به یک دفتر بیمه شخصی و گفت اگر این کار را قبول نکنم بیمه بیکاریم لغو می شود ( در صورتی که من از سمت کارشناس فرهنگی دانشگاه غیرانتفاعی تعدیل شده بودم) .

من به آن دفتر بیمه مراجعه کردم و بخشی از حقوقم رو  آن دفتر بیمه پرداخت می کرد و در ابتدا بابت حسن انجام کار مبلغ 5 میلیون سفته سفید امضا از من گرفتند . و بعد از چند ماه من همکاریم را با آنها قطع کردم . و تقریبا از همون موقع دنبال گرفتن سفته ام هستم که هر بار کارفرما با بهانه ای از دادن سفته امتناع می کند .

 الان هم می گویند سفته ات در گاوصندوقم هست و کلیدش گم شده و باز کردن گاوصندوق هزینه زیادی دارد . بنابراین بیا تا بجای سفته خودت از طرف خودم یک سفته 5 میلیون بهت بدهم ولی باید ته فیش سفته خودت رو بیاوری ! در صورتی که من یادم نمی آید ته فیش به من داده باشد و یا شایدم من ته فیش را گم کردم. حالا من باید چکار کنم؟ ممنونم از لطف تون ؟ ته فیش را ندهید . از طریق درگاه الکترونیک قضایی درخواست گرفتن سفته تان را کنید و اگر ندادند شکایت کنید.

نظرات