دریافت حقوق طبق طرح طبقه بندی مشاغل

 پاکی : سلام وقت بخیر ! من از سال ۹۲ در شرکت لبنی کار می کردم . سال اول قراردادم پیمانکاری بود از سال ۹۳ قراردادم با عنوان کارگر فصلی خرد اما من در واحد حسابداری فروش مشغول به کار بودم . از ۱/۱/ ۹۶ هم در واحد کامپیوتر با کار پشتیبانی نرم افزار مشغول بودم اما تمام این مدت من توی حکم و قراردادم کارگر فصلی خورده بود و در طبقه بندی مشاغل نبودم و حقوق پایه دریافت می کردم و فقط دوسال آخر بعضی مزایای شرکت را کامل با نصفه می گرفتم چون قراردادم به عنوان کارگر فصلی بود.

خیلی پیگیر شدم تا قراردادم درست بشود اما نشد. در چند سالی که در آن شرکت مشغول به کار شدم خیلی ها بعد سه ماه یا یک سال یا حتی دوهفته قراردادی شرکت می شدند اما برای من کاری نکردند و مجبور به استعفا شدم . چند روزی هست که کار نمی کنم اما هنوز تسویه بهم ندادند . چطور می توانم حق و حقوقم را بگیرم ؟ ممنون می شوم راهنماییم کنید . متشکرم ؟

1.     به این سوال یک بار جواب دادم . خواهشمند است ایمیل تان را چک نمایید .

2.     ابتدا منتظر بمانید تا تسویه بگیرید سپس اگر طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت تان اجرا شده است به اداره کار شکایت کرده و بابت هر دوره کاری درخواست حقوق و مزایای متناسب با آن دوره را داشته باشید .

3.     اگر طرح طبقه بندی مشاغل اجرا نشده است ، بابت حداقل حقوق و مزایای ثابت به اداره کار شکایت کنید .

4.     بابت اصلاح عنوان شغلی در لیست بیمه به بازرسی شعبه بیمه تان مراجعه کرده و درخواست بازرسی برای بررسی صحت موضوع کنید .

نظرات