مدارک اثبات اضافه کاری

 محمد : بنده می خواستم بپرسم که در یک کارگاه مواد غذایی کار می کنم و تمامی حضور و غیاب بنده داخل دفتر نوشته می شده حتی جنس هایی که خریداری می شده است . الان حکم اداره کار برای من صادر شده و من فقط توانستم آن دو سالی که بیمه برایم رد شده بود را ثابت کنم و دوسال قبلش هیچ .

تنها امیدم اون دفتره که تمام حضور و غیابم را نوشته ولی کارفرما از ارائه اون برای اداره کار خودداری می کند تا اون دوسال که ثابت نشده به جایی نرسد . الان جنس هایی که از اون مغاره می خریدم داخل آن دفتر ثبت شده ولی تو حکم هیات تشخیص فقط واریز به حساب ها مبنای حقوقم حساب شده است . الان سوالم این است اگر کارفرما دفتر حساب کتاب را بیاورد و بگوید این صورت جنس هایی که خریده است من می توانم درخواست کارشناسی از دفتر را بدهم تا همه حضور و غیاب من را کارشناس از اون دفتر بیرون بکشند ؟ همچنین اضافه کاری هایم هم ثبت شده است . آیا کارشناس می تواند ریز به ریزش را حساب کند و هزینه کارشناسی اون چقدر است ؟

1.     ظاهرا سوال قبلی از جانب کارفرمایتان نوشته شده است ! دفتر حضور و غیاب اصلا مدرک حساب نمی شود مگر اینکه هر دو طرف تائید کنند تمامی اطلاعات آن را . اگر یکی رد کند کلا مدرک حساب نمی شود . ارزیابی آن بر عهده کارشناس است و می توان به عنوان یک مدرک ضعیف از آن استفاده نمود .

2.     این دفتر مدرکی برای اضافه کار نیست مگر اینکه کارفرما قبول داشته باشد . فقط سیستم حضور و غیاب کامپیوتری و یا فیش با مهر و امضاء شرکت یا کارفرما اعتبار دارد .

نظرات