مدارک لازم جهت بیمه رانندگان واینکه کجا باید برویم؟

 مدارک لازم جهت بیمه رانندگان چیست؟

مدارک مورد نیاز جهت بیمه رانندگان به شرح زیر است:1- تکمیل فرم درخواست بیمه رانندگان در شعبه تامین اجتماعی محل سکونت. 2- اصل گواهینامه رانندگی معتبر و متناسب با نوع وسیله نقلیه. 3- اصل کارت هوشمند رانندگی برای رانندگان برون شهری و پروانه کار برای رانندگان درون شهری. 4- برای رانندگان جدید الورود نیاز به معرفی نامه از سوی مراجع ذی صلاح است مانند سازمان تاکسیرانی یا اتوبوسرانی یا سازمان مدیریت حمل و نقل بار. اما واقعیت این است که بیمه‌های رانندگانی که از یارانه استفاده می‌کنند و به صورت ۵۰ درصد پرداخت می‌شوند به دلیل اینکه دولت سهم ۵۰ درصد خود را پرداخت نکرده است دیگر از طرف سازمان تامین اجتماعی صورت نمی‌پذیرد. تنها موردی که از طریق سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود بیمه رانندگان بدون یارانه است که سازن ساده‌تر آن را انجام می‌دهد و با دادن مدارک بالا می‌توانید خود را به راحتی در این زمینه بیمه کنید.


نظرات

مقالات پربازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

حق بیمه تامین اجتماعی آرایشگر

فرم 4 مشاغل سخت و زیان آور یا فرم اعتراض به رای کمیته بدوی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

آیا به کشاورزان سختی کار تعلق می گیرد؟

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

تفاوت افزایش مستمری یعنی چه؟

آیا می توان به صورت همزمان بیمه نیروهای مسلح و تامین اجتماعی شد؟

ساعات مراجعه بازرسان بیمه تامین اجتماعی