شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

وکیل ارزان برای شکایت دریافت خسارت و دیه تصادف رانندگی

 موتور بوده که اومده تو لاین من و منم برای اینکه هول نکنه و بره تو لاین خودش ایست کامل کردم ولی طرف چون ناشی بود و گواهینامه نداشت با همون سرعت حداقل ۸۰ کیلومتر میزنه به ماشین بنده است. موتورسوار گواهینامه ندارد. بیمه هم ندارد. پلاک هم لحظه تصادف نداشت. پلیس راهنمایی رانندگی اولی منو مقصر کرد. ولی من قبول نکردم و زنگ زدم افسره دیگه ای اومد ولی متاسفانه اون مامور هم مقصر را ۵۰/۵۰ اعلام کرد و موتور و ماشین بنده در حاضر در پارکینگ هست. مطمئنم که مامور راهنمایی رانندگی از آشناهای موتور سوار بود. چون اونجا همه کاسب ها اومده بودن و به مامور میگفتن موتور سوار مقصر ۱۰۰٪ است چرا اینجوری قضاوت میکنی؟

حتی مامور بردن تو مغازشون و فیلم دوربین لحظه تصادف و نشون میدادند. اینم خساراتی که به بنده زده است. الان راننده موتور سیکلت نه خسارت ۵۰ درصدی بنده را میده و نه هیچ جوره راه نمیاد و حرف قبول نمیکنه! حتی من گفتم برو موتورتو بیمه کن و یکی که گواهینامه داره بزار پشت موتورت تا صحنه سازی کنیم و من برم از بیمه خسارت مو بگیرم و خسارت موتوره تورو هم میدم اما اصلا حرفی رو قبول نمیکنه؟!

برادرم که صاحب موتوره میگه من صاحب موتور هستم و برو یقه برادرم که بهت زده رو بگیر که چون سرباز فراری بود اومدن گرفتن بردنش زندان. خدا شاهده منم الان ۲۰روزه  از کارو زندگی افتادم.  شب عیدی همه به فکر عید و خریده عید کردن و خانوادشون هستنو منم درگیره این تصادف و گیره یه آدم بلانسبت زبون نفهم افتادم. ممنون میشم لطف کنید منو راهنمایی کنید و اگر براتون امکان داره و مقدوره پرونده منو شما شروع کنید کارها رو انجام بدید ممنون میشم؟ 

شما باید از همان محل جرم که شهر قزوین بوده در دفتر خدمات قضایی حضور پیدا کنید و شکایتتان را ثبت کنید. بنده می‌توانم دادخواست شما را بنویسم و به شما بدهم که بروید آنجا از طرف مقابلتان شکایت کنید و پرونده‌تان قطعاً به شورای حل اختلاف ارجاع می‌شود تا دادگاه در این زمینه تصمیم بگیرد. متاسفانه به علت پرونده‌های زیادی که الان در دست دارم امکان حضور در قزوین را ندارم و بنابراین شما باید خودتان دادخواست من را ثبت کنید و احتمالاً اگر بازپرس یا دادیار یا دادستان یا قاضی از شما سوال کرد خودتان جواب دهید.  احتمالاً پرونده به کارشناس دادگستری ارجاع می‌شود که یک مامور راهنمایی و رانندگی بازنشسته است تا دوباره قضاوت کند و نهایتاً می‌تواند به جلسات سه نفره ۵ نفره ۷ نفره و ۹ نفره قضات نیز ارجاع شود.  آن مواقع که رای صادر می‌شود من می‌توانم بابت تمامی آرای مربوطه برای شما دفاعیه بنویسم اگر رای به نفع شما نباشد. چون فقط شما نیستید که به رای اعتراض می‌کنید و ممکن است طرف مقابل به رای اعتراض کند. توجه داشته باشید که این فرایند فرایندی طولانی است و ممکن است به ۶ ماه و یا ۸ تا بیشتر طول بکشد. اگر ایشان بیمه نداشته باشد نهایتاً باید خودش خسارت شما را پرداخت کند. همچنین توجه داشته باشید که قبل از اینکه خودرویتان را بیرون بیاورید باید تامین دلیل کنید یعنی خسارت‌های خودروی‌تان توسط کارشناس دادگستری ثبت شود تا اگر خواستید آن را تعمیر کنید مدارکی مبنی بر میزان خسارات موجود باشد. در هر صورت در طی این مسیر من می‌توانم به شما کمک کنم و البته در پایان ۱۰ درصد خسارتی که ایشان به شما می‌دهد را باید به من پرداخت کنید.  اگر موافق باشید قراردادی برای شما می‌نویسم و برای شما می‌فرستم و بعد از امضا برای من بفرستید تا کار را شروع کنیم.


نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی