شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شکایت بابت حقوق نامتعارف از تامین اجتماعی

 سلام   خسته نباشید   بنده در مورد اصلاحیه دستمزد مقطوع نیاز به مشاوره دارم. ممنون میشم تماس بگیرید. از شعبه بیمه با من تماس گرفتند و گفتند که به دلیل دستمزد نامتعارف در سالهای آخر باید به لیستهای بنده اصلاحیه بخورد .آیا می توانید در این مورد وکالت بنده را قبول نمایید . کارگاهی که بنده در آن سی سال سابقه دارم فاقد دستمزد مقطوع است و این نکته به کرات در لیستهای بازرسی درج گردیده و تمامی لیستهای بازرسی و نیز لیستهای حق بیمه و قبوض پرداختی موجود است . امروز به شعبه مراجعه کردم شعبه میگوید چون کارگاه مشمول کمکهای دولت بوده بنابراین باید دارای دستمزد مقطوع باشد و ظاهرا این اشتباه بخش درآمد بوده که در سالهای قبل اتفاق افتاده . الان اداره کل نامه زده که اولا کارگاه ما اصلاح شده و دستمزد مقطوع برای کارگاه طبق تعرفه  صنف اعمال گردد. ثانیا به دو سال آخر لیستهای بنده اصلاحیه اعمال گردد و دستمزد مطابق با دستمزد مقطوع صنف لحاظ گردد.

بنده در سال ۱۳۸۸ متوجه شدم که کارگاه فاقد دستمزد مقطوع است و تا سالها ۱۴۰۰ چونکه دستمزد مقطوع نداشتیم بیشتر از دستمزد صنفی رد میکردم و نیز اضافه دستمزد نیز در بعضی از سالها ی فوق بیشتر از فرمول وزارت کار بوده و در بعضی از سالها نیز  سمت شغلی بنده ارتقا داشته در سال ۱۳۹۹ سمت شغلی بنده مسئول لیتوگرافی با حقوق ماهانه ۱۰ میلیون تومان بوده در سال ۱۴۰۰ سمت شغلی بنده به رییس لیتوگرافی و حقوق نیز ۱۵ میلیون گردیده  در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ افزایش حقوق بنده مطابق با فرمول وزارت کار بوده و به ترتیب ۲۱ و ۲۷ میلیون گردیده و در دو سال اخیر ارتقا سمت شغلی نداشتم . فایل تمامی مدارک فوق قابل ارائه است و بارها به کرات به بخش درآمد شعبه مراجعه کرده و پرس و جو کردم.ولی هر بار گفتند که کارگاه شما فاقد دستمزد مقطوع است و تا ۷ برابر حداقل حقوق را می توانیم رد کنیم . با مراجعه با کارتابل شخصی در سایت بیمه میانگین دستمزد دوسال آخر که۱۴۰۱  و ۱۴۰۲ می باشد حدود ۲۴ میلیون تومان درج گردیده ولی الان با توجه به دستمزد مقطوع صنف اگر در دو سال آخر و با بالاترین سمت که استاد کار میباشد اصلاحیه اعمال گردد معدل حقوق دو سال آخر ۹ میلیون میگردد و تفاوت فاحشی بوجود میاید  با توجه به اینکه کارگاه ما فاقد دستمزد مقطوع بوده و نیز تمامی حق بیمه ها پرداخت گردیده به نظر شما عاقبت کار بنده چه خواهد شد. در ضمن امروز شعبه میگفت که اضافه پرداختی لیست بیمه به حساب کارفرما واریز میگردد . در خاتمه نیز فراموش کردم که بگویم کارفرمای بنده پدرم بوده و کارگاه خانوادگی میباشد . جناب وکیل از اینکه مطالب طولانی شد عذر میخواهم . بابت وقت و صبر حضرتعالی ممنونم و امیدوارم بتوانم جبران کنم؟

پرینت سابقه تان که دستمزد مشمول کسر حق بیمه در 10 سال آخر را نشان می دهد بفرستید بهتر می توانم نظر دهم. یک فایل پی دی اف است. تنها راه بعد از اصلاح شعبه که صد در صد اصلاح می کند و همان 9 میلیون می کند شکایت به دیوان عدالت اداری است . ولی قضات دیوان با توجه به مذاکرات تامین اجتماعی در این زمینه آگاهی کامل دارند و به سادگی شکایت را قبول نمی کنند. الان من در پرونده  ای درگیرم که سازمان حقوق 19 میلیون در سال 1401 را که افزایش هم طبق قانون اداره کار بوده است 13 میلیون کرده است و دیوان بارها از من روش افزایش را خواسته است که آیا قانونی بوده است یا نه ؟ هنوز هم رای نداده است. یعنی شکایت در دیوان در این زمینه کار ساده ای نیست. اینکه کارگاه خانوادگی است هم بدتر است و قطعا واحد حقوقی تامین اجتماعی به شدت روی آن مانور می کند. کارگاه عادی معمولا چنین حق بیمه ای را پرداخت نمی کند حتی اگر حقوق آن را بدهد. به نظر من همان 9 میلیون می شود و شما هم باید به دیوان شکایت کنید و شکایت در دیوان با تجدید نظر هر کدام از طرفین یک سالی طول می کشد و نتیجه هم با یک وکیل خوب 50 50 است و با یک وکیل بد صد در صد به نفع سازمان


نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی