آیا استعفای کارگر باید به اطلاع اداره کار برسد؟

 با سلام در سال‌‎های گذشته پس از استعفا یا اتمام قرارداد کارگر نامه ای به اداره کار مبنی بر اعلام این موضوع ارسال می‌شد. امسال اداره کار اعلام کرده نیاز به ارسال این نامه نیست. قانون یا بخشنامه یا اثباتی بر این حرف را معرفی کنید؟ 

اگر کارفرما ترک کار کرده باشد بهتر است این موضوع را به اداره کار اطلاع دهید تا در صورت شکایت ایشان از شما بتوانید از خودتان به خوبی دفاع کنید. بابت استعفا نیازی به اطلاع به اداره کار نیست.


نظرات

مقالات پربازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

حق بیمه تامین اجتماعی آرایشگر

فرم 4 مشاغل سخت و زیان آور یا فرم اعتراض به رای کمیته بدوی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

آیا به کشاورزان سختی کار تعلق می گیرد؟

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

آیا می توان به صورت همزمان بیمه نیروهای مسلح و تامین اجتماعی شد؟

تفاوت افزایش مستمری یعنی چه؟

ساعات مراجعه بازرسان بیمه تامین اجتماعی