شکایت از میزان خسارت تعیین شده توسط شرکت بیمه

 

من از پشت به یه پژو پارس صفر زدم. هر کارشناسی عکس رو‌ دید گفت تا ۳۰ تومن خسارت برایش می زنند .سقف بیمه من ۵۰ تومان هستش اما این آقا حاضر نشد تو شهری که ‌تصادف شده تشکیل پرونده بده و بعد از چند روز تو مرکز استان تشکیل پرونده داد و بیمه اونجا مبلغ ۵۹ تومان خسارت اعلام کرد.

ایشون فاکتور تعویض اتاق به مبلغ ۳۶ تومن که با باقی مبالغ کل فاکتور به مبلغ ۶۸ تومن تحویل بیمه دادند و بیمه ۵۹ تومن در مرحله اول اعلام کرد (هنوز تایید نهایی بیمه انجام نشده است). الان سوالم اینه که چطور ماشینی که تعمیر میشه اتاق عوض می کنند و آیا بیمه قبول می کنه؟ اگر بیمه قبول نکنه من باید هزینه را بدهم؟ و اگر شک به تبانی داشته باشم باید چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید؟

پاسخ: تعویض اتاق باید با تائید کارشناس بیمه باشد . اگر به نظر کارشناس بیمه اعتراض دارید می توانید به شورای حل اختلاف محل مربوطه شکایت کرده تا کارشناسان دادگستری مجددا موضوع را بررسی نمایند. اگر کارشناس بیمه تایید کرده باشد بیمه قبول می کند. هزینه پرداختی خسارت در صورتی که از سقف بیمه بیشتر باشد با شما است و اگر اعتراض دارید می توانید به شورای حل اختلاف شکایت کنید.

جدیدتر قدیمی تر