شکایت به علت عدم پرداخت حق بیمه

 

سلام وقت بخیر! من اپراتور جایگاه  CNGهستم. شرکت بهره بردار بیمه آبان ماه سال قبل را برامون واریز نکرده است. اعتراض کردیم میگه اینور سال واریز می کنیم. می خواستم ببینم آیا میتونه اینکارو انجام بده و واریز کنه یا نه؟ و بفرمایید درصورتیکه واریز نکرد چکار می تونیم انجام بدهیم ؟ممنون از راهنماییتون؟

پاسخ: تا 6 ماه می تواند واریز کند. البته جریمه می شود. اگر واریز نکرد و ماه های قبل و یا بعد از آن را واریز کرده بود بهتر است به تامین اجتماعی بابت آبان ماه اطلاع رسانی کنید تا خودش حق بیمه را تعیین و با جریمه ارسال کند. اگر ماه های قبل و بعد از آن را پرداخت نکرده باشد بهتر است از طریق اداره کار شکایت کنید. البته توصیه می کنم اگر در حال کار در آنجا هستید شکایت نکنید.

مشاوره رایگان تلفنی : سایت بیمه جو مفتخر است با همکاری کارشناسان باتجربه امکان مشاوره رایگان تلفنی را در طول هفته فراهم سازد. در صورتیکه می خواهید با کارشناسان مرتبط مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان از طریق ایمیل : سوال شما پس از ثبت ، بررسی شده و پاسخ توسط کارشناسان مرتبط ارائه می گردد و یک نسخه از آن هم در سایت به نمایش در می آید . اگر مجددا سوال داشتید باز هم از طریق سایت سوالتان را بپرسید و ایمیل نزنید . به ایمیل ها پاسخی داده نمی شود . برای مشاوره رایگان با کارشناس کلیک کنید.

مشاوره رایگان از طریق تلگرام : شما می توانید از طریق پیام رسان تلگرام سوالتان را مطرح نمایید. سعی کنید سوالتان را کامل و دقیق بپرسید و نیازی به گرفتن اجازه و یا سلام و علیک نیست. به سوال شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد. شماره تلگرام ما 09333644122 است.

مشاوره رایگان از طریق اینستاگرام : شما می توانید از طریق فالو کردن صفحه اینستاگرام بیمه جو سوالتان را مطرح نمایید. در اوقات فراغت جواب سوال شما را می دهم و بهتر است در دایرکت سوالتان را بپرسید. بر روی لینک زیر کلیک کنید و صفحه ما را فالو کنید : https://www.instagram.com/bimego.ir/