شکایت تاخیر در تادیه

 فریدون بدیلی : تاخیر تادیه در پرداخت سنوات از چه زمانی شروع می شود؟ از زمانی که اعتراض می کنیم از طریق اداره کار و از طریق سامانه تامین اجتماعی به کارفرما اعلام می شود یا زمانی که دادنامه هیأت تشخیص حکم را اعلام می گردد. لطفاً بند قانونی آن را درج نمایید؟

در پاسخ به سوال شما دوست عزیز باید بگویم که در این زمینه بحث های فراوانی شده است یکسری اعتقاد دارند زمان محاسبه تاخیر تادیه از زمانی است که باید پرداخت نشده است به عنوان مثال شما بابت سنوات سال ۱۳۹۰ شکایت کرده اید و حالا می خواهید تاخیر تادیه را از سال ۹۰ بگیرید یک سری قضات بر اساس این تاریخ رای می‌دهند که تعدادشان البته کم است گروه دوم اعتقاد دارند که شما باید از زمان شکایت خسارت تاخیر تادیه را حساب کنید یعنی از زمانی که شکایت کرده اید به عنوان مثال سال ۹۹ شکایت کرده و رای مثبت گرفت های تاخیر تادیه از سال ۹۹ محاسبه می شود  نظر اکثریت است یعنی اینکه قضات معمولاً بر اساس تاریخ شکایتی که شما انجام داده اید تاخیر تادیه را اعلام می‌کند در مورد و موردی که شما می فرمایید یعنی از زمان صدور رای صدور دادنامه هیات تشخیص معمولاً از این زمان رای صادر نمی شود و معمولاً از زمان شکایت شما رای صادر می‌شود بنابراین مشکل خاصی از این نظر نخواهید داشت.


قبول وکالت پرونده های شما:

تنظیم دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه و اظهارنامه برای هیات های موضوع قانون کار، دیوان عدالت اداری ، شورای حل اختلاف و مراجع قضایی و تنظیم قراردادهای کاری. پیگیری پرونده های تامین اجتماعی مانند بیمه بیکاری، احراز سوابق بیمه ای، احراز شرایط بازنشستگی، مستمری بازنشستگی، حق بیمه قراردادهای پیمانی و گرفتن مفاصاحساب بیمه ای، شرکت در هیات های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان. پیگیری پرونده های کارگری و کارفرمایی در هیات های تشخیص، حل اختلاف اداره کار و دیوان عدالت اداری. پیگیری پرونده های مرتبط با دیه در پزشکی قانونی و دیگر مراجع قضایی . در صورتیکه می خواهید پرونده تان را به ما بسپارید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید

مشاوره رایگان تلفنی :

سایت بیمه جو مفتخر است با همکاری کارشناسان باتجربه امکان مشاوره رایگان تلفنی را در طول هفته فراهم سازد. در صورتیکه می خواهید با کارشناسان مرتبط مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید با شماره تماس 09333644122 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان از طریق ایمیل :

سوال شما پس از ثبت ، بررسی شده و پاسخ توسط کارشناسان مرتبط ارائه می گردد و یک نسخه از آن هم در سایت به نمایش در می آید . اگر مجددا سوال داشتید باز هم از طریق سایت سوالتان را بپرسید و ایمیل نزنید . به ایمیل ها پاسخی داده نمی شود . برای مشاوره رایگان با کارشناس کلیک کنید

مشاوره رایگان از طریق تلگرام :

شما می توانید از طریق پیام رسان تلگرام سوالتان را مطرح نمایید. سعی کنید سوالتان را کامل و دقیق بپرسید و نیازی به گرفتن اجازه و یا سلام و علیک نیست. به سوال شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.بر روی لینک تلگرام کلیک کنید.

پاسخگویی از طریق صفحه اینستاگرام:

شما می توانید از طریق فالو کردن صفحه اینستاگرام بیمه جو سوالتان را مطرح نمایید. در اوقات فراغت جواب سوال شما را می دهم و بهتر است در دایرکت سوالتان را بپرسید. بر روی لینک زیر کلیک کنید و صفحه ما را فالو کنید:

https://www.instagram.com/bimego.ir/