شکایت به اداره کار

 مهدی جلالی: سلام.کارفرما با من قرارداد ۳ ماهه بسته ولی با گذشت یکماه از قرارداد به من گفته به شما اجتیاج نداریم.من قرارداد رو امضا کردم بدون امضای کارفرما و نسخه دوم برگه قرارداد به من داده نشده و عکس انو دارم.میخواستم بدونم میشه ازشون شکایت کرد.ممنون میشم زود جواب بدید؟

در پاسخ به سوال شما باید بگویم شما در هر صورت می توانید شکایت کنیم و چون شکایت از طریق سایت اداره کار صورت می پذیرد و شما باید مدارک مربوطه مانند قرارداد کار را در سایت آپلود نمایید تصمیم گیری در این زمینه با اداره کار است. معمولاً قراردادی که به صورت عکسی باشد و مهر و امضا نداشته باشد سندیت ندارد بنابراین بهتر است به هیئت تشخیص اداره کار درخواست دهید که از محل کارتان بازرسی صورت بگیرد و یا اینکه مدارک دیگری مانند پرینت حساب و یا لیست بیمه را ارائه کنید.


جدیدتر قدیمی تر