عدم حضور در جلسه اداره کار

 با سلام! حدود ۷ سال پرسنل بیمارستان بودم که آخر فروردین ۱۴۰۰ بخاطر اضافه نکردن حقوق و مزایا ترک کار کردم. شکایت کردم برای گرفتن حق و حقوق که متاسفانه قبل از جلسه اول رسیدگی که ۵/۳ قرار بود برگزار بشه کرونا گرفتم و در حال درمان هستم . بخاطر همین نتوانستم به جلسه برم . تو این  يکی دو روز که  کمی بهتر شدم هرچه تماس گرفتم با وزارت کار کسی جوابگو نبود. حال چیکار باید بکنم؟ 

شما باید از طریق سایت اقدام کنید و ببینید که آیا بابت جلسه که نرفته اید رایی صادر شده است یا نه؟ معمولاً رای صادر می‌شود. اگر رای صادر شده باشد و حضور نداشته باشید باید به آن رای اعتراض بزنید. اگر رای صادر نشده باشد میتوانید درخواست بررسی مجدد موضوع را دهید به شرط که اداره کار موضوع را تایید کند و به خاطر نیامدن شما کنسل نکند. اگر اداره کار موضوع را تایید نکرد تنها راه شکایت به دیوان عدالت اداری است. اگر طرف مقابل تان هم در جلسه حضور پیدا نکرده باشد درخواست آن قطعاً مورد تایید قرار می‌گیرد و می‌توانید مجدد در جلسه اداره کار شرکت کنید. 



جدیدتر قدیمی تر