شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

درخواست ازکارافتادگی به علت تیرویید

 سلام وقت بخیر
! من همسرم ۱۲ونیم سال به غیر سربازی سابقه بیمه دارد.  الانم ۵۴ سال سن دارد. 
تا الان ۳ بار جراحی دیسک کمر انجام داده که در جراحی آخر پای چپش از مچ پا نیمه حرکت شده طوری که تعادل نگه داری دمپای رو نداره . الانم دوباره دیسک کمرش عود کرده است .  دو پزشک نظر به جراحی دادند که گفتند ای نسری باید۳ تا۴ پلاتین بزاری! در حال حاضر از هر دو تا بی حس است . فیزیوتراپی رفته مدارکشم موجود است  ولی تاثیر نداشته است.  ویروسی کم کار داره که این باعث شده از لحاظ اعصاب خیلی پرخاشگر و تندخو شده و چشمان هم آستیگماتیسم و به خاطر تیروئید برجسته شده است. یعنی بیرون زدگی! آیا همسرم شامل از کار افتادگی می‌شود از نوع کلی و این که اگر از کار افتاده شود حقوقش در حال حاضر چقدر می‌شود؟  


الان همسرم چندین سال است که خانه نشین است و به هیچ عنوان کار نمیکنه!  ما بیمه اتحادیه آژانس هستیم. میشه راهنمای کنید هزینه خرید سربازی چقدر است؟ حالا اگر اقدام به از کارافتادگی کردیم ولی رای قبول نداشتیم می توانیم ادامه بیمه بریزم تا ۲۰ سالش پر بشه و به سن ۶۰ برسه!  آنوقت حقوق کامل می دهند؟ و این  که ۲۰ سال سابقه با خرید سربازی منظورم. الان ۳ تا دکتر دیدند که از دو پا بی حس و به زور راه میره!  بنظر شما کسی که نتونه  درست راه بره از کار افتادگی کلی شاملش نمیشه در حالی که ۳ بارم جراحی کمر کرده و پارگی دیسک وبیرون زدگی مهره و گرفتگی کانال والانس که برای بار ۴ عمل بشه باید پلاتین بگذارند. ممنون از راهنماییتون؟ 

در پاسخ به سوال شما گفتم باید کمیسیون جراحی اعصاب و البته کمیسیون داخلی نظر بدهد و کمیسیون نیز بر اساس مدارک بیمارستانی نظر می‌دهد و کمتر معاینه می‌کند . واقعاً به سختی می توانم بگویم از کار افتاده کلی می شوید یا نمی شوید و به نظر من تنها راهی که دارید این است که درخواست دهید و ببینید در کمیسیون پزشکی چند درصد رای می گیرید. باید حداقل ۶۶ درصد رای برای از کار افتادگی بگیرید تا بتوانید از کار افتاده شوید برای خرید خدمت سربازی میانگین دو سال آخر حقوقتان را که از آن حق بیمه که از شده است محاسبه می‌کند. اگر فرض کنیم حداقل حق بیمه را می ریخته اید یعنی حدود حقوق ماهیانه ۳ میلیون تومان بنابراین به نظر می‌رسد که حدود ماهیانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان باید برای حق بیمه سربازی بپردازید.  اگر حق بیمه سربازی را ریخته اید و ۲۰ سال تان کامل شد با سن ۶۰ سالگی می‌تواند بازنشسته شوید اگر هم درخواست دهید و باز هم از کار افتاده نشد باز هم در کمتر از یکسال می توانید و تشدید بیماری مجدداً درخواست از کارافتادگی دهیم تا از کار افتادگی شان در کمیسیون پزشکی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.


نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402