درخواست ازکارافتادگی به علت سکته مغزی بعد از فوت پدر

 با سلام !اینجانب آقایی هستم ۴۷ساله و متاهل و دارای ۲فرزند و مستاجر و طبق معاینات پزشکان فوق تخصص گواهی موجود پزشکان اینجانب را از تاریخ ۱۳۹۵ به علت دیسک کمر و سیاتیک شدید در لگن و پای سمت چپ ۷۵ ٪از کار افتاده گواهی شده و به علت بیماری فشار خون بالا دچار سکته مغزی شده و با انجام معاینات‌ و سی تی اسکن توسط پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب که گواهی نیز موجود است مبنی بر اینکه اینجانب را از کار افتاده کامل سمت چپ بدن تایید گواهی نموده اند.

لازم به ذکر است که پدر اینجانب از مستمری بگیران تامین اجتماعی بودند که در بهمن ۱۳۹۹ فوت کرده اند و چون اینجانب از سال ۹۵ از کار افتاده شده و با سکته مغزی که شده ام و کاملا نمیتوانم حتی امور شخصی خود را انجام دهم وتحت پوشش هیچ نهاد حمایتی و هیچ نوع بیمه ای نیستم و برای امرار معاش خانم اینجانب با کار در منازل مردم زندگی و مخارج ۲فرزند را به زحمت تامین میکند که ایشان نیز کم کم ناتوان و بیمار نیز هستند و برای تهیه کرایه خانه با یارانه های که ماهانه واریز میشود پرداخت میکنیم و از جایی دیگر و یا کسی دیگر حتی برادران و خواهر نیز کمکی به خانم وبچه هایم انجام نمی‌گیرد . لذا اینجانب آیا میتوانم از لحاظ کار افتادگی کامل و با سختی و مشکلات برای تامین مایحتاج زندگی و مستاجر بودن دو فرزند نوجوان و جوان را نمیتوانم تامین کنم .آیا می توانم از مستمری پدر فوت شده را درخواست و استفاده نمایم.لطفا با لطف و بزرگواری تان اینجانب وخانواده را راهنمایی های لازم کنید ممنون و تشکر میکنیم.اجرکم عندالله ؟ 

با سلام می توانید درخواست دهید و بررسی موضوع بر عهده کمیسیون پزشکی است . با شرایطی می‌تواند به شما تعلق بگیرد البته سن بالای تان یکی از مشکلاتی است که در این زمینه دارید.


جدیدتر قدیمی تر