پرونده وکالت دیه فوت

 سلام من خانم … هستم . ۲مهر ۹۸ تصادف کردم که صدمات خیلی زیادی داشتم و هنوز هم پیگیر درمان در شیراز میباشم . تحت نظرم ۱۴۰۰دیه که برایم واریز کردند بیمه به دیون استان۲۷۰ میلیون بود در صورتی که من هنوز تحت درمان هستم و تعویض مفصل لگن هم انجام دادم . بعد از تعیین دیه و مچ پایم و ساق پام هم آسیب دیدند که نوار عصب بگیرم و پیش دکتر قاسمی در شیراز برم . خودم اهل سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر هستم . پرونده کامل میفرستم بخونید ممنون میشم . به زن سرپرست خانواده پرونده را قبول کنید . پسرم هم دچار مشکلات روحی بعد از تصادف شده ، شب ادراری و در حرف زدن حالت لکنت گرفته که به اون هم ۱۸ میلیون دادند ومن هم شوهرم را از دست دادم و قل همسان این فرزندم را که از فرزندم رو کامل دیه رو دادند اما از شوهرم را گفتند بیمه نوین که رضایت بدم ۲۷۰ میلیون چون راننده مقصر بوده میدن ممنون میشم کمکم کنید . 

من پرونده خودم را اگر قبول کردین ان شاءالله کامل میفرستم  و خودم هم دچار محدودیت شدم . هیچ وقت نمیتونم پایین بشینم چون نمیتونم بلند بشوم و چهار زانو هم نمیتونم هیچ وقت و به علت شکستگی لگن که داشتم دچار قوز کمر شدید هم شدم یعنی هنوز با مشکلات زیادی درگیرم هر دو مچ پایم ورم دارند . گفتم نمی توانم پام کنم و مشکلات این پام هم ادامه داره هم زانو و ساق و مچ پای سمت چپ که پروتز انجام دادند یعنی تو زنده موندنم .

این پرونده منه ولی بعدش ادامه درمان و تعویض مفصل و الان هم عمل مچ و ساق پا داشته باشم و تحت نظر دکتر . ممنونم بابت تسلیتتون ورای پزشک قانونی هم هست داخل پرونده  دوتا رای هم برای خودم  .مشکلاتم که بعد رای پزشک قانونی هنوز ادامه دار بودند و تحت درمان که بعد این رای من عمل پروتز لگن رو انجام دادم شیراز و هزینه بسیار بالا ! هنوز تحت درمانم و محدودیت هم دارم والان ساق پام و مچ پایم دچار مشکل است که دکتر گفتند نوار عصب بگیرم ببرم براشون . و پسرم بردیا هم تنها شاهد تصادف قل همسان داداشش بود تو تاریکی شب . الان هم دچار شب ادراری شده .هم تو حرف زدنم دچار مشکل است . با این که چند بار روانشناس بردیم ولی جواب نداد . دیه همسرم را هم نگرفتیم ۲۷۰ میلیون سال ۱۴۰۰گفتند بریم رضایت بدم بیمه نوین واریز میکنند اما هنوز رضایت ندادم آیا نباید به روز واریز کننند.

ممنون دستتون درد نکنه پس پرونده خودمو قبول کنید از من رضایت نگرفته بودند. بیمه مال من ودوتا فرزندم را به دیون استان واریز کرده بود . من با این همه صدمات ۱۷۰ میلیون بوده که بعد از رای پزشک قانونی که هنوز نمیتونستم راه برم که تشخیص این بود شیراز عمل پروتز لگن را انجام دادم که دکتر گفتن بعد این عمل پیگیر ساق و مچ پام باشم که نوار عصب بگیرم ببرم . احتمالا عمل داشته باشه و محدودیت حرکتی هم دارم . اگه پرونده منو قبول کنید خیلی ممنون میشم همین عمل پروتز تو شیراز نزدیک به ۸۰ میلیون گرفتن وهنوز مرتب تحت درمانش دکتر علی قاسمی ؟ 

بگذارید پرونده را کامل مطالعه کنم . نظرم را می گویم .


جدیدتر قدیمی تر