شکایت از کارفرما بابت حق بیمه و عیدی و سنوات و حداقل حقوق

 با سلام ! من از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ در گالری مبلمان آسنا ( دلاوران ) حسابدار و مدیر فروش بودم.بیمه نشدم و هیچ گونه عیدی و سنوات هم نگرفتم و حقوق ماه آخرم را نگرفتم ( یعنی بهم ندادند ) . الان میخواستم ازشون بابت حق و حقوقم شکایت کنم ؟ میخواستم ببینم چه مدارکی لازمه و کجا باید برم ؟ این دست خط هم از مدیر دارم ؟ 

با سلام!  شما باید ابتدا از دفاتر خدمات دولت الکترونیک یوزرنیم و پسورد برای وارد شدن به سامانه اداره کار بگیرید. بعد از اینکه این کار را کردید از طریق سامانه اداره کار شکایت خودتان را مطرح کنید . بابت حقوق ، عیدی ، بیمه .  مدارکی که نشان دهد برای ایشان کار کرده اید را در سایت آپلود کنید مدارکی مانند قرارداد پرینت حسابی که برای آن حقوق واریز میشود و مواردی از این قبیل.


جدیدتر قدیمی تر