شکایت از کارفرما بابت حق بیمه و عیدی و سنوات و حداقل حقوق

 با سلام ! من از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ در گالری مبلمان آسنا ( دلاوران ) حسابدار و مدیر فروش بودم.بیمه نشدم و هیچ گونه عیدی و سنوات هم نگرفتم و حقوق ماه آخرم را نگرفتم ( یعنی بهم ندادند ) . الان میخواستم ازشون بابت حق و حقوقم شکایت کنم ؟ میخواستم ببینم چه مدارکی لازمه و کجا باید برم ؟ این دست خط هم از مدیر دارم ؟ 

با سلام!  شما باید ابتدا از دفاتر خدمات دولت الکترونیک یوزرنیم و پسورد برای وارد شدن به سامانه اداره کار بگیرید. بعد از اینکه این کار را کردید از طریق سامانه اداره کار شکایت خودتان را مطرح کنید . بابت حقوق ، عیدی ، بیمه .  مدارکی که نشان دهد برای ایشان کار کرده اید را در سایت آپلود کنید مدارکی مانند قرارداد پرینت حسابی که برای آن حقوق واریز میشود و مواردی از این قبیل.


 در صورتیکه نیاز به مشاوره رایگان دارید یا می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید از طریق شماره واتساپ 09333644122 برای ما پیام متنی یا صوتی بگذارید . با شماره اعلام شده تماس نگیرید زیرا به علت زیادی تماس ها متاسفانه امکان پاسخگویی نداریم. قول می دهیم در سریعترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهیم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه دیه قطع بند انگشت به نرخ سال 1400

هدیه تولد نوزاد تامین اجتماعی در سال 1400

حقوق ازکارافتادگی 1400

دیه شکستگی بینی در سال 1400

حقوق منشی در سال 1400

محاسبه دیه پارگی رباط صلیبی

محاسبه دیه شکستگی انگشتان پا

دیه پارگی تاندون

دسته بندی موضوعات

نمایش بیشتر