شکایت برای دیه سوختگی

 سلام! 21 خرداد 1401 طی درگیری لفظی شوهرم با خانواده اش، شوهرم رفت آشپزخونه خودشو بکشه همه دنبالش کردیم به سمت کابینت و کشوی کارد رفت من نذاشتم بازش کنه محکم کشو رونگه داشتم سماور آب جوش و چای روی کابینت بود من ندیدم چی شد ولی سوختم کمی از کمرم و پای چپم از زانو تا مچ پام سوخت.

با جیغ و داد منو رساندند درمانگاه کمرم تاول زده بود پامم پوستش کنده شد الباقیشم با کیسه کشیدن برداشتند. بعد از 27 روز چالیش پر شده و هنوز پوست نیرده است. با اینکه از پمادهای گیاهی طب سنتی استفاده کردم.همون روز سوختگی من عازم سفر بودم و آمدم خونه خواهرم تو قم.20 روز اول نمیتونستم راه برم و راه های شکایت را نمیدانستم. الان با گذشت این مدت میتونم شکایت کنم از پام و کمرم از روز اول تا حالا عکس گرفتم. پزشکی قانونی رفتم گفتند باید از کلانتری نامه بگیری و توی شهر خودت اقدام کنی. میخواستم ببینم برای سوختگی با گذشت چهل روز میتونم برم شکایت کنم و دیه بگیرم؟

شوهرم گفت میخواستم سماور را بلند کنم بریزم روی خودم و خودمو بکشم ولی یه خال هم به بدنش نیفته حتی دستشم نسوخته چون چپش کرده بوده روی من . پدر و مادر و دو تا برادراشم بودن ولی کسی چیزیش نشد فقط من آسیب دیدم. در ضمن شوهرم اعتیاد به سورچه داره و چهل روزه از کمپ دراومده بنظرم همچنان اعتیاد داره. عکس سوختگی و مرحله به مرحله دارم به دردم میخوره ارزش شکایت کردن داره ؟ 

با سلام بله می توانید اقدام کنید. از محل زندگیتان از طریق کلانتری شکایت کنید و مدارک درمانی تان را اداره کنید فقط در صورتی که همسرتان محکوم شود خودش باید دیه را پرداخت کند.


جدیدتر قدیمی تر