شکایت برای بازگشت به کار در بانک

 من رای اداره کار دستمه که رای به پرداخت پايان کار و پرداخت حق بیمه ناقص داده درحالیکه اصلا اشاره ای به عیدانه که حق مسلم من است نکرده و بنده سابقه 20 ساله دارم در بانک و بدون دلیل بنده را به شهرستان های مختلف منتقل کرده اند و چون بنده اعتراض کرده ام منو از برج 8 سال 99 جلوی کارگزینی نگه داشتند و اعلام غیبت به مرکز کردند و چون مرکز از من جوابیه خواست جوابیه را دادم ولی با استفاده از روابط نگذاشتند جلسه کمیته انضباطی تشکیل بشه و آخر سال به دلیل اتمام قرارداد کاری که مستمرا 17 سال تمام در بانک بدون هیچ گونه تخلفی کارکرده ام اخراج شدم. شایان ذکر است که این اذیت ایشان دلیل دیگری هم داشت و آنهم شکایت بنده از یکی از روسای شعب بدلیل توهین‌های بود که حکم محکومیت کیفری گرفتم و مدیران هم منو از این شهرستان به آن شهرستان بدون اجازه منتقل کردند. فقط به استناد ماده ای از قرارداد که عنوان شده من باید در هر شعبه ای که بانک صلاح بداند کار کنم ولی چون این از اختیارات کمیته تخلفات هست که تغییر محل جغرافیایی بدهد و جزء اختیارات مدیریت نیست تخلف‌ آن ها باعث اعتراض بنده و النهایه اخراج بنده شده است .ممنون از لطفتون.

آیا امکان برگشت بکار با 25  سال سابقه پرداخت بیمه که تقریبا 18 سال را مستقیما با بانک  و 6 سال با شرکت خدماتی بانک و بقیه بیرون از بانک بوده و هیچ گونه تخلف مالی اخلاقی و غیره نداشته ام جز اعتراض به انتقال به شهرستانها به دلیل خطرات جانی خود وخانواده ام وجود دارد.  در ضمن بنده بیش‌از 8 سال هم در شهرستان ها مشغول خدمت بوده ام.و مدت 6 سلل هم با وجود دختر مریضم که میکروسفال بود و هر روز باید می‌بردم کاردرمانی و گفتار درمانی و فیزیوتراپی  باز در شهرستان نزدیک به ناچار و به اجبار مدیریت در شغل تحویلداری که سخت‌ترین شغل بانکی به دلیل مواجهه مستقیم با ارباب رجوع میباشد خدمت کرده ام.ممنون از لطفتون اگر نیاز به ارسال مدارک باشد در خدمت هستم؟

بستگی دارد در کدام بانک کار میکنید. اگر با توجه به نوع بانک  بتوان به دیوان عدالت اداری شکایت کرد بهترین کار همین است.  اگر رای دیوان عدالت اداری در این زمینه باشد بهترین نتیجه را می گیرید. البته ممکن است بین شش ماه تا یک سال طول بکشد.


جدیدتر قدیمی تر