شکایت از پزشک بابت عمل لیپوساکشن

 شامگاهتون نیک! بنده عمل ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن انجام دادم حدودا بعد نزدیک به یک ماه ناحیه کمرم شروع به التهاب و عفونت کرد به طوری که بسیار دردناک بود. قرمزی و تورم هم داشت. به پزشکم مراجعه کرده و طی بیهوشی و رفتن به اتاق عمل تخلیه گردید. سپس بعد از یک هفته مجددا در ناحیه باتک (باسن) دچار التهاب و سوزش و تورم و عفونت گردید که مجددا بستری و بیهوشی تخلیه انجام شد. 

بعد از ۱۰ روز مجدد در ناحیه کمر دچار عفونت گردیدم و مراحل قبل تکرار شد و مجد دوباره ابسه دیگری در دو ناحیه دیگر شروع شد که به پزشکم اطلاع دادم گفتند بیایید باید تخلیه شود و بنده به علت اینکه از زمان عمل اولیه تا الان که چهار ماه و نیم میگذرد مرتبا  آنتی بیوتیک خوراکی و وریدی دریافت کرده ام در عرض ۲ ماه ۳ بار جهت تخلیه به اتاق عمل رفته ام بیهوشی گرفته ام که واقعا اثرات سو بر من گذاشته است. درد کشیده ام  بدنم بسیار ضعیف.از نظر روحی روانی اذیت شدم و هیچ نتیجه ای ندیده ام و دیگه نزد پزشک خودم نرفتم.

به پزشک جراح دیگری مراجعه نمودم که تحت درمان قرار گرفتم و به درخواست ایشان سی تی اسکن انجام دادم و نتیجه سی تی اسکن نشان دهنده و تایید کالکشنهای عفونت در ناحیه پهلو و کمر بود که بنده را به متخصص عفونی ارجاع دادند و در بیمارستان  در حال حاضر بستری هستم. شکایت از پزشک اول که جراحی رو انجام دادند دارم؟

ببینید شما می توانید از پزشک اول تان شکایت کنید ولی برای اینکه به نتیجه برسید باید صبر داشته باشید. شکایت از طریق دادسرای پزشکی به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع می‌شود که همگی پزشک هستند و باید مدارک بستری کاملی داشته باشید که پزشک در این زمینه اشتباه کرده باشد وگرنه معمولا به نتیجه نمی رسید.


جدیدتر قدیمی تر