شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شکایت به اداره کار برای دریافت بیمه و حقوق ماه آخر

 با سلام ! من چند مورد حقوقی دارم که نیاز به کمک دارم. مورد اول مربوط به تصادفی است که بین ماشین من و یه موتور سیکلت رخ داد و او مقصر شناخته شد. ماشین من طبق نظر کارشناس راهور خسارتی و افت قیمت حدود ۲۱ میلیون رو دیده که در دادگاه مفتح دادخواستی برای گرفتن این مبلغ ارائه شده است. ماشین من سمند مدل ۹۸ بوده با بیست هزار کارکرد یعنی تقریبا صفر و بدون تصادف که متاسفانه خسارت زیادی دید. اگه بتوانید برای گرفتن این مبلغ بهم کمک کنید ممنون میشوم. ضمن اینکه حق الوکاله این مورد رو هم بفرمایید. ضمنا نوبت دادگاه فکر کنم شنبه ۶ شهریور باشه.

مورد دوم مربوط به شکایت من از کارفرمای قبلی خودم هستش. ایشون چندین تخلف مرتکب شدند که می‌خوام به موقع بهشون رسیدگی بشه و حقی از من کارگر ضایع نشه. من تا آخر تیر قرارداد داشتم و تا ۳۱ تیر هم در شرکت حضور داشتم و  نامه های رد و بدل شده و سیستم حضور و غیاب اثبات کننده حضور بنده هستند. البته سیستم حضور و غیاب فقط از داخل شرکت قابل دسترسی است. 

منتها بعد از خروج من از شرکت علی رغم عدم وجود کوچکترین اختلافی، ابتدا حقوق تیر من واریز نشد. این شرکت به صورت دو دفتره هست و مبلغی ناچیزی را در اول ماه و مابقی رو در بیستم ماه واریز می‌کنه که برای من واریز نشد و هنوز هم نشده. از آن بدتر امروز که بیمه خویش فرما خود برای شهریور را رد میکردم متوجه شدم بیمه تیر من را که فرصت آن تا پایان مرداد بوده را نیز شرکت رد نکرده. بنابراین گرفتن کل مطالبات و همچنین رد شدن بیمه تیر خواسته من هستش. برای این موضوع هم ممنون میشم کمکم کنین و حق الوکاله رو بفرمایید. ضمنا ایشون احتمالا افرادی رو وزارت کار رو خریده باشه بنابراین گرفتن حق من احتمالا نیاز به نوشتن لایحه های دقیق تری می باشد. سپاس ؟!

در پاسخ به شما ابتدا خواهشمند است نام و نام خانوادگی خود را ذکر بفرمایید. دادگاه تان امروز بوده است و اگر ما بتوانیم کمک کنیم مشکلی نداریم. اما معمولاً یک پرونده را در حوزه اداره کار یا دیه یا افت قیمت یا موارد مشابه تا آخر انجام می‌دهیم و ۱۰ میلیون تومان دستمزد می گیریم یعنی قرارداد می‌بندیم و پولمان را در آخر کار می‌گیریم . اگر به هر دلیلی به نتیجه نرسیدیم پولی نمیگیریم.

در مورد شکایت به اداره کار که معمولاً زمینه اصلی کار ما است نیز قیمت کارمان مثل حالت قبلی است و پولمان را در آخر به نتیجه رسیدن پرونده می گیریم. اما توجه داشته باشید که برای این که در دعاوی اداره کار به نتیجه برسید بیشتر از آنکه به یک  دادخواست قوی نیاز داشته باشید به مدارک کافی نیاز دارید. من قویترین دادخواست ها را  در پرونده‌های مختلف نوشته‌ام ولی متاسفانه  در اداره کار به نتیجه نرسیده و علت آن کافی نبودن  مدارک بوده است. چون باید مدرک برای کارکرد تان داشته باشید. حالا این مدرک می تواند پرینت حساب دقیق باشد یعنی پرینت حسابی که دقیقاً نام پرداخت کننده و نام دریافت کننده در آن وجود داشته باشد و دوره زمانی پیوسته ای داشته باشد و یا اینکه لیست بیمه داشته باشید و یا اینکه قرارداد داشته باشید. این مورد دوم از دادخواست اول مهمتر است و اگر مدارک قوی داشته باشید ایشان حتی اگر وزیر کار را هم بخرد نمی‌تواند به نتیجه برسد. در هر صورت ما در خدمت هستیم و البته اگر هر دو پرونده باشد می توانیم آنها را با هم تجمیع  کنیم هر چند این روزها سرمان خیلی شلوغ است.


نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402