درخواست ازکارافتادگی به علت تصادف در محل کار

 اینم شرح حالم. سال ۹۹از ارتفاع افتادم و شکستگی ستون فقرات و ضایعه نخاعی و پارگی  ۳تا دیسک داشتم ک ام آر آی گرفتند. تنگی کانال کمرم داشتم که زیر نظر دکتر متخصص عمل جراحی و گذاشتن پروتز تو کمر شدم که الان با گذشت ۲سال از این حادثه قادر به راه رفتن زیاد و ایستادن  نیستم و کنترل ندارم به حدی که میخورم زمین و کمرم انگار وزنه بهش آویزونه! حتی موقع نشستن به زور میشینم اونم نه طولانی چون موقع سرپا شدن فشار به ۲طرف کمرم میاد واز پهلوهایم انگار چندین سوزن فرو می کنند ‌وحتی موقع عطسه زدن و سرفه کردن چنان فشاری به انتهای ستون فقرات میاد که از زور درد اشک از چشام میزنه بیرون و قادر به حرکت نیستم . حتی پاهامو نمی توانم بالا بیارم و یا دوباره بتوانم بشینم؟! 

چند دقیقه ای باید تکیه بدم تا کلا دردم بیفته بعدش اونم به صورت تاتی تاتی برم. کار که دیگر به هیچ عنوان نمی توانم انجام بدم در صورتی که فیزیوتراپی و حتی استخر و حرکات ورزشی انجام توسط دکتر فیزیوتراپ انجام دادم که اونم بعد از نیم ساعت کلا برمیگردم به حالت اولیه! در ضمن ۵۲سال دارم. آیا میتوانم بهبودی پیدا کنم چون هر روز بدتر میشم ممنون میشم راهنماییم کنید چون خیلی به اعصاب من فشار آمده که ناراحتی اعصاب گرفتم.ام آر آی آخریم براتون میفرستم اگر احتیاج به عکس است  دستور فرماید از سی دی بگم انتقال بدهند اونم بفرستم خدمتتون. در ضمن این چند باری هم که ام ار ای گرفتم نمی توانستم زیر دستگاه زیاد بمانم فشار به قفسه سینه و احساس خفگی میکردم که چند بار دستگاه را متوقف کردند. با درود و سپاس از شما وکیل عزیز ؟

شما احتمالا فرم استعلام تان را تنها از پزشک متخصص جراحی اعصاب گرفته اید در حالی که باید از پزشکان متخصص دیگر که عوارض ناشی از حادثه برای شما به آنها مربوط می باشد نیز می گرفتید تا همه درصد های آن با هم جمع شود. به هر حال ما می توانیم در این زمینه کمک‌تان کنیم تا درصد تان بیشتر شود. حداقل در حد از کار افتادگی جزئی شود تا حقوق بگیرید. البته سابقه بیمه تان هم مهم است. هرچه سابقه بیمه تامین شده باشد به نفع تان می شود .اگر خواستید می گویم چه کار کنید. نمی دانم الان در چه مرحله ای هستید آیا به این رای اعتراض کرده اید یا نه؟ چرا که وقتی اعتراض کنید فقط در همین زمینه بررسی می‌شود و در زمینه های دیگر بررسی نمی شود و بهتر است دوباره از مرحله بدوی کمیسیون تان را شروع کنید. به هر حال ما در خدمتیم با شما قرارداد می‌بندیم و هزینه آن را هم در پایان کار می گیریم در صورت موفقیت.


جدیدتر قدیمی تر