درخواست ازکارافتادگی به علت مشکلات مفصل

 سلام! من کارگر شرکتی هستم که سختی کار داشت ولی از ۱۴۰۰سختی کنسل شد ومن آخر۱۴۰۱ بیست سال کامل سابقه بیمه دارم و حداقل بین ۶ تا ۷ سال سختی کار دارم و ۴۶سال سن دارم. مفصل  کتف دست راستم کلا خراب است و خورد شده است. دوباره با پلاتین سر هم کردند. .محدودیت حرکت دارد و درد شدید و سوزش دارد با قدرت کم کار میکند به علت تصادف ! مفاصل مچ و زانوی پا خراب و با صدا و درد شدید کار میکند و اگر کمی با سرعت و بی ملاحظه کار کنم هر دو پا از مچ خالی می‌کنه و به زمین می خورم. برای دستشویی و نماز از صندلی استفاده میکنم .واریس شدید پا دارم به شکلی که پاها خون مردگی و کبودی رگ دارد و از جوراب واریس استفاده میکنم. کف پایم صاف است و فتق دو طرفه عمل کردم و زانوی چپم یک بار به علت خونریزی عمل کردم و از بچگی تا الان ۱۰با جراحی کردم و به علت مصرف بیش از حد مسکن ها برای تسکین درد مفاصل دست ‌وپا گرفتار چربی کبد و فشار خون بالا شدم .والان در خط مونتاژ مشغول کار  هستم. آیا راهی دارد برای از کار افتادگی اقدام کنم ؟ آیا شما میتونید به من کمک کنید .لطفاً اطلاع بدید؟

این خلاصه ای از بیماری من بود هنوز چند مورد دیگر نیز وجود دارد  گفتم شاید از حوصله شما خارج باشد که لازم شد در خدمتم. عمل جراحی  واریس 2 تا پایم انجام شده چون بعد از ایستادن طولانی پایم ورم می کرد به طوری که با فشار انگشت روی پا رد انگشت و گودی می ماند و هنوز هم  همینطوره و خوب نشد. انحراف و کج شدن شست پای چپ . صبح هنگام بیدار تا 5 دقیقه نمی توانم راه بروم و از در دیوار میگیرم پیاده روی و ایستادن طولانی عملا برام ممکن نیست. مفصل شانه راست باید تعویض بشه با پروتز مفصل مصنوعی! چند ماهی کمر درد هم اضافه شده که هنوز پیگیری زیاد نکردم وام ار ای نیاز داره ؟!

پاهایم از مچ به پایین خیلی خرابه و استفاده از جوراب باعث درد و فشرده شدن انگشتان پا و سوزش و درد قسمت کش جوراب میشه! هنگام ایستادن و کار زیاد گرفتگی عضله زیاد دارم (مثل داخل استخر که عضله میگیره قفل می‌کنه و اجازه حرکت را از پا میگیره). من زیاد مزاحم نمیشم لطفاً پیگیر کار من باشید . شما کجا تشریف دارید؟ سلام من هم باید بیام تهران .مدارک چی لازم دارید .سابقه کاری من اسفند ماه بدون سختی کار 20 سال میشه. سختی کار هم در این مورد قابل محاسبه هست ؟ بعد ظهر برم خانه میتونم با شما تماس بگیریم ؟ سلام من باید چه کار کنم چی مدارکی لازم دارید برای شروع کار خبر بدین ؟ البته اگه لطف کنید تخفیف هم بدین تا برای ردیف کردن هزینه اذیت نشم ممنون منتظرم؟

قول صد در صد نمی توان داد. آیا تصادف تان در محیط کار بوده است یا در محیط بیرون کار ؟ آیا بیماری دیگری نداری؟ آیا مفصل شانه تان را می خواهید تعویض کنید یا نه ؟ چون اگر تعویض کنید درصد بالاتر به شما تعلق می گیرد.اگر ابهامات حل شود نیازی به تهران آمدن ندارید. قرارداد را برایتان می فرستیم و شما برای ما پست می کنید . بعد ما پرونده تان را کامل می کنیم و تخصص های مختلف را برایتان ثبت می کنیم. قسطی هم می توانید پرداخت کنید.


جدیدتر قدیمی تر