درخواست ازکارافتادگی به علت بیماری سیروز کبدی

 سلام برادر وقت بخیر!شرمنده بابت انجام گرفتم بازنشستگی مزاحمتان شدم  .من مشکل کبد سیروز ۱۴% شدم. آیا بهم تعلق میگیره از کار افتادگی و اینکه نامه از مرکز پیوند کبد مشهد بیمارستان منتصریه را با پرونده ام که از سال ۹۴ این بیماری را دارم و هر ۶ماه چکاب می شوم در مرکز کبد بیمارستان شهرمان و هر ۳ ماه باید به بیمارستان پیوند جهت انجام آزمایشاتم مراجعه کنم. با توجه به عدم تمرکز در برخی اوقات و خستگی در کارم صاحب کارم من را زیر سوال می بردند و اینکه از ۷/۱ امسال قرار دادم را لغو کردند و با من قطع همکاری دادند بخاطر بیماریم ولی من از ایشان خواستم که لااقل قید کنه بخاطر بیماریم من را برای ادامه کار نخواستند. آیا تاثیری در کمیسیون داره برام ؟ و اینکه مراجعه کنندگان مرکز پیوند هزینه ها را گفتند با بیمه بیماران خاص کمتر میشود. در این مورد اقدام کنم یا نه ؟ البته آیا کمک میکنه با وضعیت کبدم و توانایی کارم  که صاحب کارم من را نخواست دیگه همکاری کنه با من در انجام گرفتن از کار افتادگی و بازنشستگی ؟  ممنون می شوم راهنمایی کنید؟

بنده در داروخانه مشغول بودم و موج اول کرونا بمدت یک ماه از کار افتادم و در گیر بیماری کرونا شدم و خدا بهم رحم کرد . البته بعد از بهبود آنزیمهای کبدی چون اذیت بودم پیگیر شدم و جواب آزمایشم ۲۷۰ رسیده بود. الان زخمهای رو پوست پاهایم که از قبل شدیدتر شده و خارش هم میدهد دکتر پوست گفتند این از بیماریهای داخلی و پسوریازیس گرفتید. لثه هام خون ریزی داره صبح ها و بین روز  و گاهی وقتها پهلو سمت راستم چنگ میزنه که درد شدید داشتم و دراز کشیدم .شرمنده که وقت شما را میگیرم با سوالاتم؟ خدا به شما خیر دهد؟! راهنماییم کنید اگر حقم هست بازنشستگی با توجه به شرح بیماری و حالم و شرایط کاریم که بتونم با این وضعیتم در کمیسیون پزشکی تایید بشوم که از کار افتاده بشوم؟

بستگی به سابقه بیمه تان دارد . اگر بیشتر از 10 سال سابقه داشته باشید به نظر من به شما تعلق می گیرد. باید بابت کمیسیون های پوست ، کلیه و داخلی درخواست دهید. به نظر من به نتیجه می رسید.


جدیدتر قدیمی تر