دریافت غرامت نقص عضو حادثه

 با سلام ! من به تامین اجتماعی و شرکت نفت مراجعه کردم و هیچ کدام زیر بار غرامت نرفته اند. من بیست درصد بودم و بنیاد آن را به ده درصد تقلیل داده است. سال ۶۶ زمان جنگ بودم تو پالایشگاه مجروح شدم بر اثر بمباران و مدارکی که دارم از بیمارستان شرکت نفت و نیروی انتظامی فارس در سال ۸۹ و ۹۳ تعویض زانو شدم. هیچگونه مبلغی از بنیاد دریافت نکردم. بله حقوق خود را از وزارت نفت دریافت می کنم. تمام مدارک چه شرکت نفت و چه بیمارستانهای دیگر شیراز را دارم که تاییدیه آنها است. آیا با این اوضاع و احوال که الان بازنشسته شدم امکان پیگیری می باشد؟ آیا شما میتوانید بعنوان وکیل ما پیگیری کارها باشید و هزینه آن چقدر میشود؟ ممنون که وقت گذاشتید و راهنمایی می کنید سپاسگزارم؟

البته حادثه تو پالایشگاه شیراز بود ومن آن  زمان قراردادی بودم و بعد رسمی شدم و بیمه من تامین اجتماعی توسط خود شرکت چون ۸۹ روزه بودم رد میشده ولی بعد از بازگشت بکار که اخراج شده بودم و عودت بکار شدم طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی بود البته قرارداد که بودم طرف من شرکت نفت بود؟

بله! می توان هم از طریق بنیاد و هم از طریق تامین اجتماعی اقدام کرد. می توانیم پیگیر کار شما شویم. هزینه ما یا 20 درصد غرامت شما است و یا 25 میلیون تومان. هر کدام که کمتر باشد.


نظرات