درخواست ازکارافتادگی به علت بیرون زدن مهره های کمر

 با سلام و خسته نباشید! بنده از سال ۸۸ در یک شرکت نساجی مشغول به کار شدم و در سال ۹۰ به علت سنگینی کار و حادثه کاری ۲ تا از مهره های کمرم بیرون زد  و از شرکت بنده را به بیمارستان منتقل کردند که طبق نظریه پزشک متخصص عمل جراحی دیسک کمر انجام دادم و یک سال شرکت بنده را به بیمه بیکاری فرستاد که خوب شوم که در شرکت کار سبکی بدهند و شروع بکار کنم که بعد از یک سال، سال ۹۱ به شرکت باز گشتم ولی به قول خودشون وفا نکردند؟! همان کار قبلی که داشتم را به من دادند. 

بنده هم مجبور بودم کار کردم ولی درسال ۹۵ دوتا دیگه از مهره هایم بیرون زد. دوبار عمل جراحی کردم و رفتم از شرکت شکایت کردم و شرکت محکوم به دیه شد و پرداخت کرد ولی الان دیگر قادر به کار نمی باشم. در سال ۱۴۰۱ در یک شرکت مشغول به کار شدم. کلا ۴ ماه توانستم کار کنم که کمردرد شدیدی گرفتم. به دکترم مراجعه کردم نامه از کارافتادگی داد و تمام مدارکم را برای از کارافتادگی فرستادم. یک وکیل می خواهم که دنبال کارم باشه چون خودم کمرم خیلی درد میکنه نمی توانم. ممنون میشوم راهنمائی کنید. یا می خواهم راهنمایی کنید که آیا ازکارافتادگی به بنده که در یک شرکت حادثه دیدم و دو بار عمل جراحی دیسک کمر انجام دادم تعلق میگیره؟ با تشکر ؟

باید پرونده کاملی در زمینه بیماری جراحی اعصاب که مشکل اصلی تان است و دیگر بیماری‌هایتان تشکیل داده و به کمیسیون پزشکی ارجاع دهید. البته اگر می‌شد آن را مربوط به حادثه ناشی از کار دانست بسیار بهتر می‌شد زیرا با درصدهای پایین تر هم می توانستید از کار افتاده شوید. ما در این زمینه وکیل داریم و می‌توانیم برای شما اینکار را پیگیری کنیم و البته هزینه مان را در پایان کار می گیریم.


جدیدتر قدیمی تر