شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

رای طول درمان کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

 1- ممنون از محبتتان من سه بیماری داشتم رفتم کمیسیون برای دوتاشون درصد دادند ولی برای یکی طول درمان دادند . حالا طول درمان انجام شده  و می خواهم مجدد بروم کمیسیون ! آیا باید فقط بیماری که طول درمان داده را معرفی پزشک بگیرم یا دوباره هر سه بیماری را ؟ برای هر 3 بیماری باید گواهی بگیرید چون هر 3 دوباره بررسی می گردند .


2- بنده درعکاسی کار می کنم  وبیمه مشاغل آزاد می پردازم  و آن هم هزینه ش زیاد است . می خواهم ببیینم چطور می توانم کم هزینه کنم  شاگرد هستم ؟ کم هزینه ترین بیمه ممکن در میان تمامی بیمه ها را پرداخت می کنید . تنها راهی که دارید بیمه اجباری است که تمامی مزایای ممکن را دارد . 23 درصد حق بیمه را کارفرما بدهد و 7 درصد را از شما کم کند . این بهترین راه ممکن است .


3- اینجانب بیست و چهار سال  و ده ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی زیر نظر آموزش و پرورش دارم و هم اکنون چهل و نه سال سن دارم ودر طول این مدت در سمت خدمت گذاری مدرسه بوده و هستم ولی دیگه توان کار کردن به دلیل پادرد شدید و اینکه از نظر ریه مشکلاتی دارم . توان کار کردن را نداشته و ندارم از شما خواهش میکنم که بنده را راهنمایی کنید که ببینم می توانم در این سن و با این سابقه کار بازنشسته بشوم و در چه صورت می توانم ؟ بدلیل سخت گیری آموزش و پرورش اگر نتوانم بازنشسته شوم بتوانم تغییر سمت شغلی بدهم .ولی البته در درچه اول برای من بازنشستگی مهم تر می باشد .ممنون از شما ؟ با این سابقه با توجه سنی که دارید مدت زیادی تا بازنشستگی تان مانده است . شما 2 راه دارید یا باید درخواست ازکارافتادگی دهید تا موضوع در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی بررسی شود و اگر به شما ازکارافتادگی بیشتر از 66 درصد تعلق گیرد می توانید بازنشسته شوید . راه دومی که دارید این است که درخواست کار سبک یا تغییر شغل دهید تا در صورتیکه مورد تائید کمیسیون پزشکی قرار گیرد در شغلی ساده تر مشغول به کار شوید .


4- معلول ها چند سال باید حق بیمه بریزند ؟  اگر در بخش های غیر دولتی کار کنند هیچ فرقی با دیگر افراد ندارند . اما در بخش دولتی با توجه به درصد معلولیت با 20 سال سابقه می توانند بازنشسته شوند و هر چه درصد معلولیت شان بیشتر باشد سابقه ای اضافه به 20 سال شان اضافه می شود .


5- همسر من بیمه خویش فرما برای زنان خانه دار برای خود پرداخت می کرد ولی بنابر دلایلی ۴ ماه از آخرین پرداخت فاصله افتاده است و سایت دیگر اجازه ادامه را نمی دهد . چاره چیست؟ درضمن ما قصد مهاجرت داریم، آیا بعد از مهاجرت نیز میتوان همین بیمه را ادامه داد؟ ممنون میشم اگر لطف کنید و جوابی به سوالات من مرحمت کنید ؟ بیمه نامه تان باطل شده است . باید دوباره در شعبه حضور یافته و قرارداد امضا نمایید . بله بعد از مهاجرت نیز می توانید پرداخت حق بیمه تان را ادامه دهید .


6- سلام خدمت شما.می خواستم بدانم همسربنده تازه به خاطرمعلولیت تحت پوشش بهزیستی قرارگرفتیم و هیچ بیمه ای نداریم . به تامین اجتماعی که مراجعه کردم گفتن بهزیستی سهمیه ای نداره و باید بیمه اختیاری کنید خودتان را. همسرم هم بیکارهستند .می خواستم بدانم آیا راهی هست که بشه بیمه و بازنشستگی  درست کنیم بری خودمان؟ممنون ازراهنمایی تون ؟ سازمان بهزیستی خودش سهمیه ای برای بیمه تامین اجتماعی معلولان دارد . بهتر است به بهزیستی منطقه مراجعه کنید . باید در صف قرار بگیرید تا بتوانید برای چند سال از حق بیمه پرداختی بهزیستی استفاده نمایید .


7- شرایط بازنشستگی راننده خودرو سنگین بین شهری در حال حاضر به چه صورتی هست ؟ آیا با ۲۰ سال سابقه و ۵۵ سال سن می توانند بازنشسته بشوند ؟ فرقی با دیگر بیمه شدگان ندارند . با 20 سال سابقه باید 60 سال سن داشته باشند تا بازنشسته شوند .


8- با سلام بنده تقریباً به مدت 5 سال در بازسازی جنگ شرکت نفت کار کرد داشتم . کارفرما بیمه کامل برایم رد نکرده است . در ضمن هیچ مدرکی ندارم لطفا راهنمایی کنید ؟ باید به اداره کار شکایت کنید . اداره کار از شما مدرک مکتوب مثل لیست بیمه یا گواهی حقوق یا گواهی حضور و غیاب می خواهد . اگر هیچکدام را ندارید بعید است به نتیجه برسید . بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که درخواست بازرسی از محل کار با تقبل هزینه بدهید .

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی