شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان

 1- بنده از پشت با یک ماشین تقریبا صفر که کنار خیابون پارک بوده تصادف کردم . وهم ماشین ایشان که پژو بود خسارت دید و هم ماشین من که پراید بود . کارای بیمه رو انجام دادیم و ایشان خسارتش رو گرفت. اما بعد از حدود یکماه نامه ای آمد که مبلغی حدود 9.800.000 تومن ذکر شده بود .گویا که ایشان از طریق شورای حل اخلاف اقدام کرده و در آخر که باید به دادگاه و قاضی مراجعه کنیم. می خواستم ببینم که آیا این مبلغی که تو نامه آمده مبلغ قطعی هست یا مبلغ واقعی باید در حظور قاضی انجام بگیر ؟ نه مبلغی است که ایشان درخواست داده است و مبلغ واقعی را قاضی با نظر کارشناس مشخص می کند . معمولا برای ماشین های معمولی چنین مبلغی برای افت قیمت بسیار زیاد است . بهتر است در هیات حل اختلاف حضور یافته و البته بگوئید ندارید و قسطی اش کنید .


2- پدرم خودروی استپ وی صفر خریده بود . بعد از استفاده به اندازه 250 کیلومتر تصادف انجام می شود. ماشین ما در حالت پارک بوده و هیچکسی درونش نبوده است . ماشینی که مقصر بوده با دنده عقب رفتن می زند به ماشین ما که پارک بوده است . افسر امده و کروکی کشیده و ایشان هم مقصر بوده است . می خواستم سوال کنم افت قیمت به ماشین ما که هنوز پلاستیک های صندلی روشه و حتی اینکه ما یکبار خانوادگی اصلا توش ننشستیم تعلق می گیرد یا نه ؟ بیمه گذار به ما می گوید ماشین شما افت قیمت ندار! من هم می دانم دارد دروغ می گوید و می خواهد که ما رو بپیچونه.آخه اگر ماشین صفر افت قیمت نداشته باش که دیگه هیچی  ! من هم می خواهم به پدرم کمک کنم که حد اقل ضرر زیادی نکنیم. . آن آقا هم قبول کرده که مقصره ولی افت رو قبول نداره . ماشین ما هم فقط دو روز بود که سوار شده بودیم . حتی ماشین کفی و روکش صندلی هم نخورده بود . به نظر شما با این شرایط میشه کاری کرد ؟ ممنون میشم اگه بخونین و جواب بدین ؟ قطعا به ماشین شما افت قیمت تعلق می گیرد . 

کافی است با کروکی به هیات حل اختلاف نزدیک به محل زندگی مقصر شکایت کنید . به راحتی به نتیجه می رسید چون خودروی شما نو بوده است . 


3- عرض کنم محضرتان که بنده از  پوشش بیمه عمر و حوادث کوثر هم می توانم استفاده کنم خوشبختانه ! اما جایی نم یتوانم سقف پرداختی یا ملاک‌های محاسبه و تعیین مقدار را مطالعه یا پیدا کنم ؟ بیمه های حوادث و عمر تنها در اینگونه موارد وقتی هزینه ای پرداخت می کنند که نقص عضو اتفاق افتاده باشد . علاوه بر اینکه هزینه های بیمارستانی را نیز پرداخت می کنند .


4- بنده 9 سال پیش فروشگاه موادغذایی داشتم درخرمشهراستان خوزستان که متاسفانه باتجاوزسارقین مسلح ازناحیه پای چپ دچار خردشدگی استخوان وقطع عصب سیاتیک شدم که چندین عمل برای این موضوع انجام شد و نهایتا پس ازمراجعه به چندپزشک اعلام نمودند این شرایط دائمی است . یعنی اینکه پای چپ من ازلحاظ کارایی مشکل دارد ! بنده چند سال قبل ازاین اتفاق بیمه تامین اجتماعی بودم ولی اطلاع نداشتم که چگونه پیگیری کنم اگرامکانش هست  اطلاعاتی دراین زمینه به من بدهید ؟ باید درخواست ازکارافتادگی به شعبه تامین اجتماعی تان دهید . اگر بابت موارد فوق ازکارافتاده شوید باید در آن زمان پرداخت کننده حق بیمه بوده باشید تا بتوانید از مزایای بازنشستگی استفاده کنید .


5- ببخشید دختر مطلقه که پدرش زودتر از پدر بزرگش فوت شده می تواند حقوق پدر بزرگ پدری که فوت شده را بگیرد؟ نه متاسفانه . فقط می توان حقوق پدر و یا مادر  را گرفت و از پدربزرگ به نوه مستمری تعلق نمی گیرد .


6- بیمه عشایر و روستایی بازنشستگی اش مثل تامین اجتماعی مزایا و حقوق دارد یا اینکه زیاد اعتباری ندار ؟ دولت خوب بها می دهد به این بیمه ؟  فعلا که مانند تامین اجتماعی مستمری تعلق می گیرد هر چند مزایای کمتری از تامین اجتماعی دارد و البته پرداختی کمتر هم دارد . فعلا وضعیت بد نیست و در آینده هم که خدا می داند .


7- سلام خسته نباشید ! من خانمی هستم که ۱۶سال و۲ماه دریک شرکت خصوصی صنایع غذایی کارکردم وبعدازگذشت این همه سال متاسفانه با اینکه حکم وقرارداد سال ۱۳۹۵من یکساله بود در تیرماه ازسوی مدیر شرکت به صورت موقت ازکارمعلق شدم . باتوجه به اینکه از طرف شرکت مدت تعلیق اینجانب راچندین روزاعلام کردند و پس از آن باید بازگشت به کار می شدم لذا پس ازمراجعات پی درپی اینجانب و وعده های مدیرشرکت هیچ همکاری وبازگشت به کارازسوی مدیرشرکت انجام نشد ! البته باید بگویم که من آنجا متاسفانه به بیماری دچارشدم که تاپایان عمر همراهم هست ! من اذرماه ۹۶ به اداره کارشکایت کردم مبنی به بازگشت به کارو گرفتن حق وحقوقم تاپایان قرارداد ولی آنها کتبا به من جواب دادند که اصلا چیزی به من تعلق نمی گیرد وشکایتت فاقد اعتبار است ! به دیوان عدالت هم رفتم گفتن ما با کارفرمای خصوصی کارنداریم . من باید چه کارکنم ؟ مشکلم را به کی باید بگویم ؟ کی باید به داد من وامثال من برسد ؟! من با توجه به مشکلم باید چکارکنم ؟ باید دوماه یکبار کلی هزینه درمان کنم ! من این هزینه را باید از کجا بیاورم ؟! لطفا من را راهنمایی کنید ؟ بهتر بود همان پارسال بابت دریافت مقرری بیمه بیکاری اقدام می کردید که با توجه به سابقه تان حداقل 2 سال می توانستید استفاده کنید . برای شکایت از کارفرما تنها راه شکایت به اداره کار است . احتمالا بابت بازگشت به کار شکایت کرده اید . بهتر است بابت حقوق و مزایای معوقه و معرفی به تامین اجتماعی بابت دریافت مقرری بیمه بیکاری مجددا شکایت کنید .


8- اگر کارگری فقط بیمه اش رد شده باشد آن هم با حداقل حقوق در حالیکه هیچ حقوقی نگرفته باشد ! می تواند ادعای حقوق بیشتر از مبلغ رد شده بیمه بنماید ؟ لیست بیمه مهمترین مدرکی است که اداره کار به ان استناد می کند . تنها مدرکی که از آن مهم تر است قرارداد می باشد .

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی