شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

وکیل برای دریافت معافیت بیمه ای

 1- استاد در بررسی سوابق بیمه مشاغل سخت و زیان آور در کمیته بررسی، سندیت سابقه بیمه ناشی از بازرسی بیشتر است یا لیست بیمه ارسالی کارفرما ؟ سابقه بیمه ناشی از بازرسی مورد تائید بیشتری از جانب شعب است .


2- من 30 ماه سابقه بیمه دارم . ولی دراین مدت کارفرما عیدی و سنوات به ما نداده و زمانی که اعتراض کردیم بیمه فروردین رو 17 روز پرداخت کرد و فقط  فرم هایی به ما می داد که اگر امضا نمی کردیم حقوقمان رو پرداخت نمی کرد . من حتی یکبار سرباز زدم از امضا و فرما چکم رو نگه داشت و نداد و وقتی رفتم برای گرفتن چکم خواستم صداشونو ضبط کنم که متوجه شدند. حالا من از کارم آمدم بیرون ولی می خواهم ازشون شکایت کنم ! با توجه به اینکه هوز تسویه  دو ماه آخرم رو نزدم . اگر برگه داد برای امضا می خواهم بنویسم در این مدت با زور وادار میکردند که بنویسیم ! تمام حق و حقوقمان را گرفتیم ولی اینبار امضا نخواهم کرد و ضبط خواهم کرد صدا را ! آیا امیدی هست که حقمو بگیرم؟ زیاد ضبط صدا تاثیری ندارد هر چند بد نیست . این فرم ها لزوما به این معنا نیست که تمامی حقوق تان را گرفته اید و اداره کار مدارک دیگری برای اثبات پرداخت وجوه مربوط از کارفرما خواهد خواست . ضمنا فرم ها باید با جزئیات مبالغ باشد . توصیه ام این است شکایت کنید و اصلا نترسید .


3- با عرض سلام و خسته نباشید . بنده عضو سازمان بهزیستی هستم و معلولیت خفیف جسمی حرکتی دارم .حدود دو ماه است که در شرکتی کار می کنم و قرارداد دوماهه دارم .آیا می توانم با معرفی نامه از بهزیستی بتوانم به شرکت ارائه کنم برای پرداخت حق بیمه و مالیات ؟ من ماه گذشته تو فیش حقوقی ام 167000 تومان حق بیمه دادم آیا این مبلغ هم دیگر کم نمی شود ؟ کارفرمایان در صورت استخدام معلولین از معافیت بیمه ای می توانند استفاده کنند . به صاحب کارتان بگوئید به بهزیستی منطقه مراجعه کرده و سپس با معرفینامه بهزیستی به شعبه تامین اجتماعی درخواست دهد تا از تخفیف بیمه ای بهره منتد شود .


4- ساعت کاری رسمی کشور 44 ساعت در هفته است . حالا اگر کارفرما با کارگر به تواف برسد که بجای 8 ساعت در روز 10 ساعت تایم کار داشته باشد اما از آن طرف تایم ناهار 1 ساعت و 2 وقت 20 دقیقه ای صبحانه و عصرانه به کارگر بدهد . و از آن طرف پایه حقوق را از 9.299.310 به 1.5 افزایش بدهد ! آیا ضعفی وجود دارد؟ آیا قانون کار به واسطه 15 ساعت اضافه در هفته میتونه به کارفرما ایراد بگیرد ؟  باید با رضایت کارگر باشد و از آن مهم تر هزینه اش اضافه کاری پرداخت شود. اگر پایه را هم افزایش می دهید با رضایت کارگر ایرادی ندارد.


5- همانگونه که استحضار دارید وفق اصل ۴۴ قانون اساسی ، شرکت مخابرات در تاریخ ۸۸/۸/۱۸ به بخش خصوصی منتقل گردیده و پس از تایید طرح طبقه بندی از اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، کارکنان در گروه ها و رتبه خود احگامشان صادر گردید . بنده با توجه به مدرک تحصیلی دیپلمم با ۲۱ سال سابقه و امتحانی که از ما گرفته شد جهت تبدیل وضعیت ، در گروه ۱۳ قرار گرفتم و بعنوان کاردان حقوقی در شرکت انجام وظیفه مینمودم و در سال ۱۳۹۰ در کنکور شرکت و در رشته ... قبول شدم و پس از اخذ مدرک کارشناسی ... در اسفند ۹۳ و ارایه آن به شرکت ، علی رغم محسوب نمودن مدرک لیسانس و زدن حکم کارشناس ... ، بعنوان  کارشناس ... در اداره ... شرکت فعالیت دارم ، اما متاسفانه اداره کارگزینی شرکت باتوجه به ارایه مدرک تحصیلی از هر گونه ارتقاء گروه ، جلوگیری به عمل می آورد و ایرادشان این است که می گویند ؛ طرح طبقه بندی انجام گردیده و شما در گروه ۱۳ قرار گرفته اید زیرا حداقل گروه کارشناسی گروه ۱۳ می باشد . علی ایحال سوالی که برای بنده بوجود آمده این است که اگر برای بنده  گروه ۱۳ زده اند پس چه لزومی داشت که با صرف هزینه سنگین دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهم ، اما اکنون با زدن حکم کارشناس ... از تخصص بنده استفاده می گردد ولی حقوق دیپلم را می گیرم . از آنجایی که قبل از خصوصی شدن شرکت مخابرات ، مصوبه هیات وزیران و تاییدیه سازمان تنظیم مقررات گویای آن است که شرکتهای دولتی پس از خصوصی شدن ، یعنی کارفرمای جدید قائم مقام تعهدات و حقوق کارفرمای سابق خواهد بود  که در این خصوص نیز اگر در زمان دولتی مدرکم را تقدیم می کردم حداقل دو گروه بدون احتساب سنوات به من می دادند ولی تا کنون شرکت مخابرات ایران از آن سر باز می زند .البته دقیقا ماده ۱۲ قانون کار به این امر نیز اشاره داشته است ( نسبت به تعهدات شرکت) ، النهایه با امعان نظر به موارد فوق الذکر و از آنجایی که بنده در شرف بازنشستگی هستم ، خواهشمند است راهنمایی بفرمایید از چه طریقی و چگونه و به استناد چه چیزی می توانم حقم را بگیرم ؟ چند مورد مشابه در این زمینه از مخابرات دیده ام . تنها راهی که دارید این است که به دیوان عدالت اداری شکایت کنید . طرح طبقه بندی مشاغل همواره با توجه به وضعیت تجربی و تحصیلی و .. باید به روزرسانی شود و فرد در گروه شغلی جدید و عنوان شغلی جدید قرار داده شود . البته مخابرات بعد از واگذار شدن در دور زدن قوانین ید طولایی دارد و البته دیوان عدالت اداری نیز بارها شکایت ها را رد کرده است . شانس تان در بهترین حالت 50 درصد است . 


6- من در شرکت مهاب قدس کار می کنم . این شرکت از ما کسورات ۷ درصد کم می کند اما دفترچه تامین اجتماعی برایمان صادر نمی کند  وبه جای آن بیمه درمان پایه دیگه (مثلا امسال البرز) رد می کند. قدیم که بیمه پایه مان ایران بود مشکلی نداشتیم چون طرف قرارداد زیاد داشت ولی امسال خیر ! سوال من این است آیا قانونی است که کسورات ۷ به دریافتی ما می خورد اما بیمه پایه درمان تامین اجتماعی نداریم ؟ نه کلا خلاف قانون کار است . فقط هم درمان نیست بلکه بازنشستگی هم هست . باید 7 درصد از شما کم شود و 23 درصد هم کارفرما بدهید و بیمه تامین اجتماعی که ترکیبی از بازنشستگی ، بیکاری و درمان است را داشته باشید. 


7- من  رای  گرفتم  رای  به  نفع  من  صادر  شده است . اگر  کارفرما  حساب  بانکی  و  اموالی  که  داره  به نام  زنش  یا  برادرش  بزند  و  چیزی  برای  توقیف  اموال  نداشته  باشد و از  دادن  مطالبات  خود داری  کند ، .تکلیف چیست ؟ ایا  کار  فرما  می تواند  مطالبات  قسطی  کند ؟ بله می تواند قسطی کند . بعد از توقیف نمی تواند اموال را انتقال دهد ولی قبل از آن می تواند. 

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی