شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

وکیل خوب برای مستمری زنان مطلقه

 1- من حدود ۴ ساله جدا شدم ومستمری بگیر پدرم هستم .پدر و مادرم فوت کردند .وقتی جداشدم گفتند می توانم از مستمری پدرم استفاده کنم .جدیدا شنیدم طلاق صوری زیاد شده و می خواهند این قانون رو که به زنان مطلقه مستمری پدر داده می شود برداشته شود .خواستم بپرسم صحت دارد . من به خاطر مشکلات اجتماعی درمورد خانمهای مطلقه که درجامعه ما زیادند   نگفتم که جدا شدم و روزی که خواستم جدا بشوم از همسرم فقط  گفتم مهریه من را که بابته اجاره می رود بده به صاحب خانه مان . و جوری وانمود کند که انگار با همیم ! اما اصلا باهم ارتباطی نداریم چون همسر دارند .خواستم بپرسم تحقیق محلی هم من ندیدم که بیایند .برای شرایط افرادی مثل من .آیا تامین اجتماعی کاری می کند که شرایطم را بگویم که مستمری منو قطع نکنند . به غیر از حقوقش  بیمه درمانیش آینده دارد ، حقوقش که بالاخره خودمم کار می کنم . ممنون میشم راهنماییم کنید ؟ طلاق های صوری به شدت زیاد شده است و تمامی صندوق های بازنشستگی در پی چاره جویی هستند . قرار است بازرسی های دقیق صورت پذیرد . اگر واقعا طلاق گرفته باشید نباید مشکلی پیش بیاید . چنین قانونی برداشته نمی شود ولی بررسی میدانی و تحقیق صورت می پذیرد .


2- اگر شرکتی بازاریاب هایش را بیمه نکند آیا در آينده دچار مشکل قانونی می شود ؟ آراء اداره کار در این زمینه متناقض است . اگر قرارداد داشته باشد بیمه اش نیز اجباری است .


3- خسته نباشید من ایزوگام کار می کردم ! الان تصادف کردم و زانوهایم به مشکل خرد که یکیش را جراحی کردم والان دکترا دویدن ، نشستن و بلند کردن اجسام بالای ۴ کیلو را برای من قدقن کرده اند. الان باید پای چپم غضروفش عوض بشود چون صدمه دیده و قبلش از کار سنگین دیسک کمر گرفتم ولی متاسفانه کارفرمای من هنوز بیمه من را نریخته است . الان من باید چه کار کنم ؟ می شود راهنمایی فرمایید ؟ شما تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که از کارفرما بخواهید حق بیمه تان را پرداخت کند تا با استفاده از دفترچه خدمات درمانی بتوانید از بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی به صورت مجانی استفاده کنید و البته در صورتیکه نتوانستید کار کنید از کمک هزینه ایام بیماری استفاده نمایید . بابت این موضوع این تنها کمکی است که می شود به شما کرد .


4- می خواستم بدانم شکایت افت قیمت ماشین چقدر طول می کشد ؟ از شکایت تا صدور رای معمولا 3 ماه !


5- سرکاری بودم که در مجموع سیزده ماه تامین اجتماعی داشتم ! از سرکار که آمدم بیرون به خاطر بحثی که بینمون با یکی از شرکای نانوایی پیش آمد....۴ ماه بعد این اتفاق برایم افتاد و از بلندی افتاد....! می خواهم بدانم می شود از مزایای تامین اجتماعی استفاده کنم و از کارافتادگی بگیرم ؟ یک سوال دیگر هم می شود برای صندوق دیه بر اساس پرونده پزشکی اقدام کرد؟ برای ازکارافتادگی در تامین اجتماعی حتما باید یک سال حق بیمه قبل از حادثه پرداخت کرده باشید . هر چند دقیقا نفهمدیم مشکل تان چیست ! ضمنا ما صندوقی به اسم صندوق دیه نداریم . 


6- ببخشید مزاحم می شوم ! من با یک 206 صفر تصادف کردم . اکسل عقب شکسته صاحب ماشین شکایتم کرده آیا خسارت افت قیمت ماشین بهش تعلق می گیرد یا نه؟ ممنون می شوم جواب بدید ؟ نه بابت اکسل همان هزینه تعمیر کافی است و افت قیمت تعلق نمی گیرد . 


7- من کارگر کارگاه میوه فروشی هستم . می خواهم بیمه تکمیلی داشته باشم . استان خراسان رضوی شهرستان درگز . اما تا کنون موفق نشدم . خانه کارگر مشهد نیز مراجعه کردم . خواهشمندم مرا راهنمایی کنید ؟ شما یا باید از طریق خانه کارگر بیمه تکمیلی شوید که بیمه تکمیلی گروهی است و یا اینکه باید به صورت انفرادی بیمه شوید . بیمه انفرادی هزینه بیشتر و خدمات کمتری دارد . تنها راهی که دارید این است که از طرف خانه کارگر بیمه شوید . 


8- آیا سابقه قبلی پرداخت بیمه شامل طرح طبقه بندی مشاغل می شود . البته سابقه بیمه که در جاهای دیگر باشد نه خود شرکت . در ضمن می توانید لطف کنید  جدول اگر دارد  برایم بفرستید . من تازه حدود دو ماه وارد  یک شرکت شدم !  قبلا ۱۱ سال سابقه پرداخت بیمه داشتم ! این طرح قرار شده اجرا بشه وضعیت حقوق من اداره کار بود  و مدرک لیسانس چقدر تغییر دارد و آیا این تغییر روی اضافه کار وعیدی و سنوات دریافتی اثر می گذاره یا خیر ؟ در ضمن کار من بعنوان کارمند تضمین کیفیت هست ؟ سابقه قبلی پرداخت حق بیمه در اکثر شرکت ها معمولا تاثیری در طرح طبقه بندی مشاغل ندارد . در صورت داشتن تجربه کاری بالا قطعا گروه تان بالا می رود هر چند باید عنوان شغلی متناسب به شما اختصاص یابد . بر روی اضافه کار ، عیدی و سنوات تاثیر مثبت دارد . 


9- من سال 91 با موتورسیکلت تصادف کردم . موتور بیمه بوده است اما گواهینامه نداشتم . چند بار بیمه برایم قسط بندی کرد اما نداشتم که پولو برگردانم . حالا هم بیمه شکایت کرده و محکوم شدم . باید چیکار کنم ؟ باید بدهید وگرنه می روید زندان ! البته قضات معمولا سعی می کنند در اینگونه موارد که طرف شما شرکت بیمه است رای زندان ندهند و سعی می کنند قسط بندی کنند باز هم !

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی