شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

دیه پارگی مینیسک

 1- دیه شکستگی فک چقدر است ؟  دیه پاره کردن رباط صلیبی چقدر است ؟ آیا پزشک قانونی می تواند تشخیص بدهد که رباط صلیبی چگونه پاره شده است؟ شاید یک نفر از قبل رباط  پایش پاره بوده و در یک دعوا تقصیر کس دیگری بیندازد ؟ بستگی دارد فک بالا باشد یا فک پایین . فک بالا معمولا 16 درصد دیه کامل محاسبه می شود و فک پایین 8 درصد دیه کامل . بابت رباط صلیبی در صورت پارگی کامل 8 درصد دیه در نظر گرفته می شود . پزشکی قانونی موارد فوق و هرگونه صحنه سازی را به خوبی تشخیص می دهد .

2- من کارشناس دیه هستم ! اگه امکانش هست یه کمکی در حق این جانب بفرمایید ! ممنون می شوم ؟ محاسبه ارش بیست و پنج صدم دیه کامل به جهت سوختگی درجه یک به اندازه نیم درصد سطح کل بدن درساق پای راست چقدر می شود ؟  سوالتان کمی ابهام دارد . سوختگی درجه 1 به اندازه نیم درصد سطح بدن معادل 2 درصد ارش دارد که به نرخ سال 1396 معادل 4 میلیون و 200 هزار تومان می شود . ارش بیست و پنج صدم دیه کامل هم معادل 52 میلیون و 500 هزار تومان می شود .


3- دیه نسوج نرم ناحیه کمر، پارگی نسبی رباط صلیبی قدامی زانوی چپ ، احتمال آسیب مینیسک واستخوانهای پای چپ ، این دیش چقدر می شود با 3 ماه طول درمان ؟ نسوج نرم ناحیه کمر ارش دارد و فقط با معاینه می توان فهمید . پارگی رباط صلیبی به طور کامل 8 درصد دیه کامل دیه دارد که البته اگر نسبی باشد به نسبت محاسبه می گردد . آسیب مینیسک و استخوان های پای چپ باید میزانش مشخص گردد . پارگی مینیسک 8 درصد دیه کامل دارد . طول درمان دیگر دیه ندارد . هر درصد دیه کامل معادل 2 میلیون و 100 هزار تومان می شود . 


4- من در تصادف دو تا از مهره های کمرم شکسته‌ است . قاضی پرونده  با توجه به نظر پزشکی قانونی۲۰درصد برای  دو تا مهره در نظر گرفته است ولی بیمه بعد از گذشتن بیش از ۲۰  که حق اعتراض داشته اعتراض کرد که دو تا مهره باید ۱۰ درصد باشد . دوباره پرونده را فرستادند پیش قاضی  که درستش کنه ولی قاضی  زیر بار نرفته است .حتی به بازرسی شعبه تهران  شکایت کردم و  آنجا رای قاضی رو تایید کردند  ولی بیمه اینجا زیر بار نمی رود !  الان از برج ۴ تا الان گیر کردم نمی دانم‌ چکار کنم ؟ می شود لطف کنید در این باره  راه حلی بهم بگوئید. ممنون و سپاس گذار از لطفتان ؟! پزشکی قانونی در این زمینه درست نظر داده است و دادگاه نیز درست رای داده است . 2 کار می توانید انجام دهید : 1- به دادگاه مراجعه کرده و بابت عدم پرداخت دیه از بیمه مربوطه شکایت کنید 2- بهتر است به بیمه مرکزی در تهران مراجعه کرده و شکایت کنید . 


5- ببخشید خواستم اگه مقدوره میزان این دیه برای من مشخص کنید : جرح سمحاق مچ دست راست . شکستگی تحتانی استخوان زند الی . جرح کف دست چپ . کبودی کتف راست . میزان ارش بعد از معاینات ۸ درصد دیه کامل تعیین شده است ؟ بابت جرح سمحاق مچ دست راست 2 درصد دیه تعلق می گیرد . شکستگی تحتانی استخوان زند اعلی در صورتیکه به خوبی درمان شود 8 درصد دیه دارد . جرح کف دست چپ ارش دارد . کبودی کتف راست 0.15 درصد دیه دارد . ارش هم که 8 درصد تعیین شده است . هر درصد دیه کامل معادل 2 میلیون و 100 هزار تومان محاسبه می شود . 


6- من داخل تصادف كه ماشيني به من اصابت كرد استخوان درشت ني و نازك ني پایم و كمي از دندانم شكست و خراش هايي سطحي روي دستم ایجاد شد .  كبودي روي پايم ايجاد شد . مي خواستم بدانم حدودا جقدر ديه شامل من مي شود ؟ بابت شکستگی هر کدام از استخوان های درشت نی و نازک نی 8 درصد دیه کامل تعلق می گیرد . بابت دندان به نسبت محاسبه می گردد . خراش های دست بستگی به عمق آن دارد . کبودی روی پا هر کدام 0.15 درصد دیه کامل تعلق می گیرد . هر درصد دیه کامل معادل 2 میلیون و 100 هزار تومان است . 


7- آیا تروما دیه دارد ؟ آیا ضربه یا همان تروما به مثانه دیه دارد؟ پارگی آشیل زانو چقدر دیه دارد؟ اگر آسیب ایجاد کند ارش دارد و میزان آن با توجه به معاینه دقیق مشخص می گردد . پارگی آشیل زانو حدود 4 درصد ارش دارد که معادل 8 میلیون و 400 هزار تومان می شود . 


8- آیا اگر در غیر ایستگاه راننده اتوبوس نگه دارد و موقع پیاده شدن مسافر مسافر آسیب ببیند آیا بیمه اتوبوس تعلق می گیرد یا  راننده باید خودش پرداخت کند ؟ راننده باید خودش پرداخت کند متاسفانه !

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی