شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

دیه آتل بستن

 چراغی سلام ! وقت بخیر ! می بخشید من 7 شهریور تصادف کردم . یک پراید بهم زد و رفتم بالا و آمدم پایین ! دست و پایم آتل شد ، انگشت 5 دست راستم به دلیل کوفتگی آتل شد  و انگشت شست پای چپم ، بند دوم . سیاه شدگی ران چپم از بیرون وسعت زیادی داشته اما از داخل کم است . روی بینی ام زخم شد ، دو جا روی دستم  و همینطور روی انگشتی که آتل بود . و همینطور دست راستم تاول زد به دلیل اینکه آسفالت رفته بود داخلش !

 زخم روی دست آتل شده و تاول را قبول نکرد پزشک قانونی . حتی دست آتل شده ام را می گفت ندیدم که آتل باشه و از کجا معلوم که قبل از تصادف مشکل نداشته دستت . گفتم ما گفتیم که توی تصادف اینطور شده اما قبول نکرد و ادبیات بدی بکار برد . من هم گفتم پرونده ام را ببینید . حتی دکتر معتمدشون شکستگی پایم را تایید نکرد و نوشت آسیب میان بافتی. که تشخیص دکترم را از بیمارستان بردم برایشان . گفتند روی سربرگ ما نیست، قبول نمی کنیم : گفتم چرا همان روز نگفتید؟ چیزی نگفتند ! احساس می کنم مغرضانه با پرونده ام برخورد می کنند ؟! دکترم کوفتگی دستم را ننوشتند اما توی پرونده ام لحاظ کردن ، بنظرتون یادداشت می کنند ؟

می توانم از دکتر بررسی کننده پزشکی قانونی شکایت کنم ؟ بنظرتون چند درصد ممکن است برایم درنظر بگیرند ؟ البته پرایدیه ماند و یه کوپن از بیمه اش کندند ؟ ممنون از راهنمایی تون ! حتی بعد از یک ماه برای معاینه مجدد، بهم طول درمان هم نداد ! من مدرس دانشگاه هستم و نتوانستم این ترم واحد بردارم ! می توانم نامه بنویسم برای قاضی پیرامون این مسائله ؟ و همینطور بنظرتون بیمه، هزینه های پزشکی قانونی را می دهد بهم ؟ اینم تاولیه که قبول نکردند ! دکترم نوشتن سه ماه وقت لازمه برای بازتوانی ! یعنی با عیب درمان شده پایم ؟

1.     پزشکی قانونی باید تمامی موارد از جمله کوفتگی را در نظر بگیرد .

2.     شما تنها می توانید نسبت به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کنید تا موضوع در کمیسیون پزشکی قانونی مجددا بررسی شود .

3.     بابت ضررهای مالی ناشی از بیکاری می توانید در دادگاه بر علیه مقصر شکایت کنید .

4.     هزینه های پزشکی قانونی توسط بیمه پرداخت نمی شود .

5.     با عیب درمان شدن یعنی آسیب هیچوقت خوب نشود و به حالت اول باز نگردد .

6.     بابت سیاه شدگی پا 0.3 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 693 هزار تومان

7.     زخم بینی بستگی به عمقش دارد و بین 1 تا 2 درصد دیه تعلق می گیرد .

8.     اگر شکستگی استخوان های اصلی در نظر گرفته شود 8 درصد دیه در نظر گرفته می شود معادل 18 میلیون و 480 هزار تومان و گرنه اگر شکستگی نباشد بیشتر از 1 یا نهایتا 2 درصد دیه کامل در نظر گرفته نخواهد شد .

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی