نمونه دادخواست بر علیه شرکت بیمه

 عبدالله : با عرض سلام و ادب خدمت شما کارشناس محترم ! بیمه نامه بنده تاریخ ۹۵/۷/۲۵ بوده و درتاریخ ۹۶/۶/۲۱ راننده مقصرحادثه بودم و آخرین گواهی پزشکی قانونی بهمن ماه ۹۷ نتیجه صادر شد و مدارک تحویل بیمه شرکت ما دادم که کلا حدود٪۱۰۵آسیب دیدم که ارش آسیب گوش چپ۷۸/۸٪ و عصب زوج هفتم صورت سمت چپ ۱۹٪،نشت مایع نخاعی مغزی۵/۵٪ ، عصب زوج پنجم چشم چپ ۰۵٪ و شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی و ورود هوا به درون مغز و سایر جراحات و صدمات حدود ۱۰۵٪آسیب دیدم .

الان که آقای وکیل پرونده به بیمه داده گفتند حدود۳۵ میلیون دیه بهت تعلق می گیرد و برای بقیه بایددادخواست حقوفی بدهیم . لذا از شما کارشناس محترم خواهشمندم بنده را راهنمایی فرمائید که طبق ماده۳ قانون جدیدمربوط به حوادث راننده مقصر تصویب خرداد ۹۵ بتوانم دیه و حقم را  از بیمه بگیرم ؟ و لطف بفرمائید نحوه نوشتن متن شکایت حقوقی علیه بیمه و دادخواست به طرفیت ببمه را مختصرا توضیح بدهید که چگونه بنویسم . باقبولی طاعات و عبادات و آرزوی سلامتی شما وتوفیق روزافزون جنابعالی . با تشکر و سپاس ؟

نیازی به دادخواست نیست . بیمه نامه شما با زمان تصویب قانون و البته ابلاغ قانون کاملا سازگار است و بیمه موظف است دیه فوق را پرداخت نماید . به نظر من فعلا نیازی به دادخواست نیست و از طریق شکایت به بیمه مرکزی در این زمینه اقدام نمایید .

نظرات