دیه دیسک کمر

 ابراهیم عباسی : سلام من در شرکتی کار می کردم که تولیدی شیرالات بود . من در قسمت شستشوی لنجا بودم . کارمان به قدری سخت بود که یک نفر قبل من دیسک گردن و کمرش زد بیرون و من بعداز دو سال سه تا از مهره های کمرم ساییدگی و لقی و سه تا دیسک هایم بیرون زد که رفتم دکتر کمرم را جراحی کرد و مهره هامو پیچ و پلاک کرد.

 الانم استعلاجیم  ! آیا بنظر شما می توانم شکایت کنم و دیه بگیرم  . به خود مدیر شرکت گفتم شما این بلا را سرم آوردید . جوابشون بمن این بود که می خواستی سنگین بلند نکنی . قبلا چند باری بخاطر ناتوانی در کارم می خواستند اخراجم کنند . فشار کارمان بحدی بالا بود که روزی ۵۰۰ تا پالت ۲۰ تا۳۰ کیلو می شستیم . آیا با شکایت چیزی نصیبم می شود یا وقتم را تلف می کنم ؟

احتمال به نتیجه رسید تان زیاد نیست . اگر شرکت بیمه مسئولیت داشته باشد باز هم ممکن است در کلوزهایش چنین چیزی داشته باشد وگرنه باید بازرس اداره کار یا کارشناس رسمی دادگستری تائید کند که شرایط کاری تان ایمنی و استاندارد لازم را نداشته است و پزشکی قانونی هم دیه را تعیین کند . باید از طریق بازرسی اداره کار پیگیری کنید و از طریق کلانتری هم شکایت کنید.

نظرات