درامد نمایندگی شرکت بیمه

 محمد  : با سلام خدمت استاد گرامي ! من مي خواهم نمايندگي بيمه عمر كوثر يا پاسارگاد را بگيرم چون خودم در اداره آموزش و پرورش هستم مي خواهم از همكاران ثبت نام كنم و ماه به ماه از حقوقشون كم بشود و به شركت بيمه واريز بشود . بنظرتون چطور ايده اي هست؟ درآمد بيمه هاي عمر براي نمايندگي ها چطوري حساب مي شود ؟ چقدري هست ؟ نظرت به صورت كلي چيست ؟

1.     معمولا اداراتی مثل آمورش و پرورش خودشان به صورت گروهی اقدام به بستن قرارداد با بیمه عمر می کنند و از حقوق شان کسر می کنند . اگر شما بخواهید این کار را انجام دهید باید با اداره آموزش و پرورش منطقه هماهنگی انجام دهید .

2.     بیمه عمر پرسودترین بیمه ممکن برای نمایندگی های بیمه است ولی فروش این نوع بیمه نامه نیز سخت ترین نوع فروش بیمه نامه است و من به شما توصیه می کنم حتما از بازاریابی برای یک نمایندگی بیمه شروع کنید تا با کسب تجربه بعدا بتوانید نماینده خوبی بشوید .

3.     درآمد نمایندگی در سال های اول به نسبت هزینه ها ناچیز است . روش پرداخت کارمزد در بیمه های مختلف متفاوت است اما به نظر من اصلا از نمایندگی بیمه شروع نکنید و بهتر با یک نمایندگی فروش خوب و با ترجبه همکاری نمایید .

نظرات