شکایت از دانشگاه آزاد اسلامی بابت حق بیمه تامین اجتماعی

 سلام. از سال ۹۳ با دانشگاه آزاد شروع به همکاری کردم. هزینه از تنخواه می دادند و به حساب دانشگاه نبود. ولی با شروع به همکاری یه  تقدیرنامه تشکر بهم دادن با این عنوان همکار محترم و امضا مدیر کل وقت. سال ۹۴ یه برگه پیدا کردم که حق بیمه کارمندا رو کم می کردند صورتجلسه فلان تاریخ فلان. از ۹۵ به بعد چون گیر دادن بهشون برای حساب کتاب تا ۹۶ دیگه پول واریزی از حساب دانشگاه آزاد پرینت دارم. کارت بسیج کارمندی، تقدیر نامه روز کارمند دومین مدیرکل و امضای اون. ساعت ۱۰ شب سال ۹۶ معاون مدیرکل زنگ زد گفت از فردا نیا سرکار!دقیقا از سال ۹۵ به بعد بیمار شدم. ۹۶ به بعد کلا حالت فلج مانند و عصا دار خونه موندم دیگه. 

۱۴۰۰ متوجه شدن پزشکا ام اس دارم! امروز یه شرکت رفتم سرکار بیممو پرداخت کردند و ستاره دار و بیماران خاص هستم. حالا میشه از دانشگاه آزاد شکایت کرد؟ برا سابقه بیمه یا هر چیز دیگه؟ قانون کار شامل دانشگاه میشه؟ این ۱۰ سالی که بیمار بودم یعنی اوج بیماریم بود و بیکار. میشه درخواست کنم بین دو بیمه رو هم واریز کنم برای سابقه بیمه؟ چون بیماریم اعتمادی بهش نیست. دلایل آن اینه! لازم به ذکره دانشگاه آزادیا میگن ما شامل قانون کار نیستیم! بانک هم درخواست پرینت حساب دادم. از ۹۳ تا ۹۶ ولی همش از ۹۵ تا ۹۶ میاد! ممنون میشم راهنماییم کنید؟

دانشگاه آزاد اسلامی مشمول قانون کار نمی‌باشد ولی این به این معنا نیست که حق و حقوق شما پرداخت نشود.بابت حق بیمه آن سال‌ها که در دانشگاه آزاد مشغول به کار بوده اید می توانید به دیوان عدالت اداری شکایت کنید. فاصله این دو محل کار یعنی دانشگاه آزاد و جایی که الان مشغول به کار هستید نمی‌توانید حق بیمه‌اش را پرداخت کنید  مگر اینکه در این فاصله در جایی مشغول به کار بوده باشید. من بهتر است یک وکیل خوب برای دیوان عدالت اداری بگیرید.


نظرات