شکایت به تلفن 1420 تامین اجتماعی

 سلام شب شما بخیر مشکلی برایم  پیش‌آمده است. من در بهمن ۱۴۰۲جابجای مغازه داشته ایم تاحال یک بازرس آمده ویک بار بازرس دونفره شده تاید کارگاه شده برای کمک هزینه دولت  اما مدارک من برای استان شیراز میفرستن استان قبول نمی‌کند که من در جوشکاری کار میکنم هردفعه از چیزی ایراد می‌گیرند صاحب کارم که بیمه آزاد قبول نمی‌کند مجبورم که خودم بیمه ام پرداخت کنم لطفا مرا راهنمایی کنید؟ آخرین ایراد می‌گوید کدپستی با آدرس بازرس بیمه هم خوانی ندارد؟! پرونده که آمده کد پستی درست هست. بازرس بیمه می‌گوید دوباره باید بازرسی  بشه و عکس زیاد تری ازمحل کار بگیریم چون من در گاراژ هستم. چون اجاره مغازه زیاد هست صاحب کارم اینجا اجاره کرده کنار من صافکاری و جلوبندی خودرو هست. من هم ۱۸سال سابقه بیمه جوشکاری دارم با چهار کارگاه جوشکاری دراین چند سال برای شان جوشکاربوده ام. استان فکر می‌کند که جوشکار درب وپنجره سازی نمیکنم  وصافکار هستم ممنون از وقتی که میگذارید؟

چنین چیزی نمی تواند مشکل اساسی تلقی شود. به نظر من شما حتما از طریق 1420 پیگیری کن و شکایت کن. درست می شود. مشکل حادی نیست. یمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند از طریق شماره تلفن۱۴۲۰ اطلاعات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت کنند. البته اگر کاربر مربوطه موقع نهارش نباشد و حقوق و مزایایش را نیز سر موقع دریافت کرده باشد.

به گزارش سایت بیمه جو، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: بیمه شدگان زمانی که با شماره تلفن ١٤٢٠ تماس می گیرند و مسئله و سئوال خود را مطرح می کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.

البته به نظر می رسد بهترین کار این است که از طریق سامانه 1420 تامین اجتماعی به آدرس https://1420.tamin.ir اقدام نمایید. می توانید خودتان به سادگی هر چه خواسیتید بنویسید و بعدا بیایید جواب تان را بگیرید و حتی دوباره نیز شکایت کنید. توصیه ما اول سایت و بعدا تلفن 1420 است.

 

نظرات