شکایت از کارفرما برای بیمه

 با سلام! درسال ۹۱ اولین لیست بیمه برام ردشده وآخرین لیست شهریور پارسال چگونه میتوانم جهت منظورشدن این ۹سال گذشته ادعا کنم. ضمنا درحال حاضر درجائی دیگر هم سابقه دارم؟

دوستی به نام محمدرضا در تلگرام این سوال را از بنده پرسیدند و فرمودند که در سال ۹۱ اولین لیست بیمه شان پرداخت شده و آخرین شان سال گذشته پرداخت شده است. سوال ایشون رو من متوجه نشدم یعنی اینکه اولین حق بیمه سال ۹۱ پرداخت شده و آخرین شهریور 1399 و بینش ه پرداخت نشده اگر چنین چیزی هست ایشون باید به اداره کار شکایت کنه و با صرفاً به لیست بیمه نمیشه چنین کاری کرد یا باید درخواست بازرسی از محل کار بدهند یا باید مدارک مکتوبی ارائه کنند که در آن محل مشغول به کار بودند.

 البته از یک نظر دیگه سوال شون رو میشه فهمید اینکه در طی این ۹ سال حق بیمه برای شان پرداخته شده و حالا بابت دیگر مزایا می‌خواهند شکایت کند.اگر منظورشان این سوال بوده باید بگم که کار خیلی ساده‌ای دارند. این سابقه بیمه به عنوان مهمترین مدرک برای شان محاسبه می‌شود و می‌تواند با استفاده از این کارکرد شان را در این ۹ سال اثبات کند و با استفاده از اثبات این کارکرد میتواند دیگر حقوق و مزایای ثابت شان را درخواست کند.


جدیدتر قدیمی تر