شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

درخواست ازکارافتادگی به علت تعویض مفصل هیپ


1-  سلام بنده تعویض مفصل لگن هر دو پا کرده ام. دکتر معالجم نامه از کار افتادگی بهم داده که تحویل تامین اجتماعی دادم.  ۱۳ سال هم سابقه بیمه دارم . ضمن اینکه از سال ۹۲ کمیسیون رفتم و ادامه درمان می زدند که آخرین تعویض مفصل را ۵ ماه پیش انجام دادم و درمان پایان یافت. سوالم اینه که آیا از کار افتاده محسوب میشوم؟

اگر تعویض مفصل تان تعویض مفصل هیپ یا تعویض مفصل ران باشد از کار افتاده کلی می شوید طبق کتابچه جدید از کار افتادگی که یک ماه است در کمیسیون های پزشکی سراسر کشور در حوزه تامین اجتماعی اجرا می شود تعویض مفصل هیپ ۶۶ درصد از کار افتادگی دارد که به معنای از کار افتادگی کلی می باشد.

2- دیشب یک ماشین از پشت زد به موتور من! موتورم چراغ نداشت و من وسط خیابان ایستاده بودم که دور بزنم. مقصر کیست؟  من ابروم شکافت، پایم کبود شده و موتور داغون شده است. آیا بدون شکایت و کروکی می توان خسارت موتور و دیه گرفت؟

پاسخ به سوال شما باید بگویم مقصر کسی است که از پشت تصادف کرده است یعنی خودرو. اگر ایشان حضور دارد بدون کروکی و شکایت می توانید به بیمه ایشان مراجعه کنید و آن را بگیرید وقتی کارت موتور را هم بگیرید اما اگر ایشان حضور ندارد باید شکایت کنید کروکی داشته باشید و با رای دادگاه برای دریافت دیه اقدام کنید. البته اگر پای دیه در میان هم باشد باز هم باید رای دادگاه داشته باشید و نظریه پزشکی قانونی و اینگونه به نفع تان است.

3-دوستی در اینستاگرام به نام فاطمه از من سوال پرسید است که ایشان یکی از بیمه‌شدگان حرف و مشاغل آزاد سازمان تامین اجتماعی می باشند که بیمه شان از نوع بیمه زنان خانه دار می باشد .در پرداخت حق بیمه ، حق بیمه پرداخت شده است روز اول شهریور بوده است. ایشان در همان تاریخ حق بیمه را پرداخت کردند اما به محض اینکه به پورتال سازمان تامین اجتماعی مراجعه کردند دیدند که نوشته است و وضعیت پرداخت حق بیمه به صورت پرداخت نشده می باشد . حالا سوال من این است که مشکلشان را باید چگونه حل کنند؟

در پاسخ به سوال شما دوست عزیز باید اعلام کنم که متاسفانه به نظر می رسد که قرارداد تا لغو شده است و حق بیمه پرداختی تان در یک یا دو ماه آخر دیگر به حسابتان واریز خواهد شد. شما باید به قسمت فنی شعبه بیمه مراجعه کنید و در صورتی که مسئول فنی موافقت کند نیاز به تمدید قرارداد نخواهید داشت و حق بیمه به حسابتان واریز خواهد شد اما اگر مسئول فنی قرارداد قبول نکند قراردادتان لغو شده و مجدداً باید قرارداد امضا کنید و همچنین حق بیمه این دو ماه به صورت پرداخت نشده باقی خواهد ماند.

4-دوستی در اینستاگرام برای من سوال فرستادند که ایشان در شرکت هواپیمایی آسمان به صورت شیفتی کار می‌کنند و ۵ ماه است که فعالیت شیفت ایشان ادامه دارد حق شیفت بهشان ندادند و وقتی به این قضیه اعتراض کردند گفتند که حق شیفت به شما نمی‌دهیم ایشان سوال پرسیدند که باید چه کار کنند؟

در پاسخ به سوال ایشان باید بگویم که تنها راهی که دارند شکایت به اداره کار منطقه است ولی به نظر من شکایت نکنند بهتر است چون ممکن است باعث دردسر در محیط کاری تا شود بهتر است مدارک مربوط به شیفتی بودنتان را جمع آوری کنید و منتظر بمانید تا روزی که به هر دلیلی دیگر نخواستید یا نتوانستید در آنجا کار کنید به صورت یکجا بابت همه این سال ها شکایت کنید


نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402