شکایت از کارفرما در هیات حل اختلاف دیگر

 سلام شبتون بخیر! آیا امکان دارد  رسیدگی هیات حل اختلاف در اعتراض به رای هیات تشخیص را در هیات دیگه ای تقاضا کرد. یعنی  اعتراضی که به رای هیات تشخیص دارم و رفته هیات حل اختلاف به دلیل اینکه  از رییس هیات حل اختلاف شکایت کردم در بازرسی کل کشور و هم در هیات رسیدگی به تخلفات اداری و هم رای قبلی که هیات حل اختلاف داده بود به دلیل نفوذ و رابطه شخصی با خوانده تخلفات بسیاری مرتکب شده بود که شکایت کردم ولی فعلا تصمیمی گرفته نشده است.

الان مجدد پرونده دیگری با همان خوانده دارم که هیات تشخیص رای داده و اعتراض کردم و دوباره رفته همون هیات . با اینکه در دادخواست تجدیدنظر قید کردم که رییس هیات رو به دلیل تخطی و تخلف صلاحیت رسیدگی نداره و اصلا این شخص رو قبول ندارم ولی رییس اداره کار گویا توجهی نکرده (البته رییس که چه عرض کنم آلت دست گذاشتند اونجا) و دو روز دیگه وقت رسیدگی تعیین کردند. آیا راهی داره که رسیدگی در هیات حل اختلاف دیگری در حوزه دیگری انجام بشه! چون این اداره فقط یک شعبه حل اختلاف داره! 

ضمن اینکه شکایتی که در بازرسی کل کرده بودم ارجاع شده به دیوان عدالت اداری و تازه دو سه هفته است که ارجاع شده (شکایتی که داشتم از همین رییس هیات و تخلفاتی که در صدور رای کرده بودن )؟

واقعیت این است که به صورت قانونی امکان چنین چیزی وجود ندارد و شکایت به دیوان عدالت اداری هم معمولاً بسیار زمان‌بر است و حداقل ۶ ماه طول میکشه تنها راهی که دارید این است که رئیس اداره کار استان تن وقت ملاقات بگیرید و درخواست دهید که پرونده تان را به شورای حل اختلاف دیگری ارجاع شود.


جدیدتر قدیمی تر