هزینه وکالت بیمه جو

 با سلام ! اینجانب حدودا ۶ الی ۷ماه با خانواده ام در ویلا منطقه لواسان سرایدار بودیم و در قراردادی که با من بسته بودند داخل آن ذکر کردند که خانم باید کار کند و آشپزی و خدمات نظافت و پذیرایی انجام بدهند و حتی حقوق ما را که ماه ۱۱سال ۱۳۹۹مشغول به کار شدیم ۳۶۰۰و بعد عید ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون حقوق کردند و دیگر بیشتر ندادند و ما حق سنوات هم دریافت نکردیم ، حق اولاد هم دریافت نکردیم و حتی ما را بیمه نکردند که من خودم بیمه تامین اجتماعی داشتم و گفتند هزینه بیمه را ما حتی نداشتید نمی دهیم مگر اینکه از کارتان راضی باشیم. 

حال سوال من خدمتتون این است : 1- آیا خانم بنده شامل حقوق می شدند 2- آیا هر دو می توانیم حق بیمه بگیریم 3 آیا حق سنوات و حق اولاد شامل ما میشود ؟4-آیا حقوقی که در آخر سال 99 که آخر برج 11 بود و سال 1400 همین مبلغ ها شامل ما میشد یا بیشتر ؟ 5- آیا عیدی شامل ما میشد یا نه ؟ اگر پرونده را خدمتتون بفرستم میتوانید وکالت ما را انجام بدید و هزینه اش چقدر میشه و آیا میشه بعد از اتمام پرونده حق وکالت تان را از آنها دریافت نمایید . ممنونم ازبزرگواری تان ؟! برگ واسناد کاری هم موجوده خواستید خدمتتون میفرستم ؟ دوتا فرزند هم دارم . ممنون و سپاسگزارم ؟!

1-در پاسخ به سوال اول شما باید بگویم که بعدها خانم شما نیز شامل حقوق می شود.

2-  در پاسخ به سوال دوم شما باید بگویم که حق بیمه به هر دو نفر شما تعلق میگیرد.

3- در پاسخ به سوال سوم شما باید بگویم حق اولاد نیز به شما تعلق می گیرد.

4- در پاسخ به سوال چهارم شما باید بگویم حقوق سال ۱۴۰۰ شما باید افزایش یابد.

5- عیدی شامل شما می شود . هزینه وکالت ما 8 میلیون تومان است که در صورت امضای قرارداد و دادن تعهد مبنی بر پرداخت پول در پایان کار و دادن چک در پایان کار می توانید بدهید . هزینه وکالت را در چنین پرونده هایی نمی توان از طرف مقابل گرفت و خودتان باید بدهید.


جدیدتر قدیمی تر